خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر کل میراث گیلان؛

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی استان گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۶۱

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این حکم که به امضای شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان رسیده است، رضا حسن پور به عنوان معاون این حوزه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا حسن پور پس کلاسی با سلام و تحیات احتراماً با عنایت صورتجلسه شماره 15318/982700 مورخ 13/ 05/ 1398 کمیته سرمایه انسانی منضم به نامه شماره 32700/983703 مورخ 19/ 5/ 98 مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان مرکزی، نظر به تعهد و تجارب ارزنده شما به سمت « معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی » اداره کل منصوب می شوید.

سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خطی مشی ها، و اولویت بندی امور سرمایه گذاری در امر گردشگری، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاهها، بانکها و نهاد های ذیربط، بهبود توسعه کیفی و کمی و سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری، اهم وظایف مورد انتظار می باشد.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان، با رعایت اصول قانون مداری و رعایت منشور اخلاقی سازمان از درگاه خداوند منان خواستارم.

خاطرنشان می‌شود رضا حسن‌پور پس کلاسی پیش از این سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز