خبرگزاری کار ایران

رهبر ائتلاف بدر عراق:

سفارت آمریکا افکار عمومی عراق را درباره اظهارات النصری دچار رعب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۵۸

یکی از رهبران ائتلاف بدر عراق روز گذشته -یکشنبه- سفارت آمریکا را به رعب‌افکنی در افکار عمومی درباره اظهارات معاون دبیر کل «نجباء» علیه ارتش این کشور متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «بدر معین الکاظمی» از فرماندهان ائتلاف بدر عراق روز گذشته تأکید کرد که سفارت آمریکا باعث ایجاد رعب در افکار عمومی درباره اظهارات «یوسف الناصری» معاون دبیرکل نجباء علیه ارتش این کشور شد. 

وی تأکید کرد: «ارتش عراق به همراه حشد الشعبی و پلیس فدرال پس از عملیات آزادسازی در سال ۲۰۱۷ تجربه منحصر به فردی را در عملیات مشترک میدان کسب کردند». 

الکاظمی افزود: «ما از طریق اتاق عملیات مشترک و نیز حضور میدانی مشاهده کردیم که وظایف چگونه تقسیم می‌شود و احترام مقابل وجود دارد و این امر تا زمان تحقق دستاورد بزرگ از طریق پیروزی‌ها ادامه داشته است».

وی در ادامه گفت: «جنگ نرمی علیه مردم عراق صورت گرفته تا تمام پیروزی‌های آنها را از بین برد و سفارت آمریکا افکار عمومی را درباره اظهارات ناصری وحشت‌زده کرده است». 

الکاظمی تأکید کرد که ارتش‌های الکترونیک مورد سوء استفاده عده بسیاری از داخل و خارج کشور برای جنگ نرم علیه مردم عراق قرار می‌گیرند».

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز