خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مواد مخدر استان خبر داد:

پلمپ 11 سفره خانه و 18 آرایشگاه زنانه غیرمجاز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۲۲

۲۹ واحد صنفی غیرمجاز شامل ۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره خانه سنتی در استان قزوین طی یک ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و مهروموم (پلمپ) و تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز دوشنبه در پنجمین کارگروه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گفت: به منظور مبارزه با شیوع اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تیمی متشکل از پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی و عوامل انتظامی از واحدهای صنفی بازدید کرده و اقدام به مهروموم واحدهای فاقد مجوز کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در حال حاضر ۳۰ واحد سفره‌خانه سنتی به صورت غیرمجاز در استان قزوین شناسایی شده و از این میان تاکنون ۱۱ واحد نیز مهروموم شده است. 

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۶۰۰ پایه قلیان نیز جمع شده است، اظهار داشت: سفره‌های سنتی یکی از اماکنی است که می‌تواند در صورت عدم نظارت در بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و نظارت بر آنها یکی از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود.

خدایی به بازرسی آرایشگاه‌های زنانه در استان پرداخت و گفت: تاکنون ۲۰۰ آرایشگاه زنانه غیر مجاز در استان شناسایی‌شده که در انباری و منازل مسکونی فعالیت می‌کنند و تا این لحظه ۱۸ واحد از آنها نیز توسط ماموران  مهروموم شده است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اسنان قزوین خلطرنشان کرد: با توجه به اینکه عطاری‌ها می‌توانند کانون توزیع داروهای غیرمجاز و مخدر باشند، بنابراین از ۶۸ واحد عطاری در استان بازدید شد و هزار و ۸۰۰ قلم دارو غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز