خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک خبرداد:

سومین جشنواره جهانی شادی و نشاط در شیراز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۶۲

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک(عطرک) از برگزاری سومین جشنواره جهانی شادی و نشاط ۵ شهریور در شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا، مسعود زاده باقری امروز 27 مرداد در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با حضور 1750کودک منتخب از ۳۱ استان کشور در محل نمایشگاه دائمی گلستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیشترین گروه سنی شرکت کننده در این دوره رده سنی ۴ تا ۷ سال است که این جشنواره با هدف ایجاد شادی و نشاط و فراموش کردن آگاهی خودمان و همراه شدن با ناآگاهی کودکان برگزار می شود. 

زاده باقری با اشاره به اینکه آموزش مهارت زندگی و تکامل مغزی کودکان از اهداف  تاسیس این موسسه است، بیان کرد: از آنجا که ۵۰ درصد خلاقیت در ۶ سال اول زندگی شکل می گیرد این موسسه از ۴ سال پیش در سطح کشور در رده سنی کودکان ۳ تا ۷ سال ش وع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته دنیا بر روی رشد ذهنی کودکان کار می کنند; ابراز کرد: این درحالی است که به مقطع پیش دبستانی شاید تا الان توجه نمی‌شد اما اقدامات خوبی درحال شکل گیری است هر چند پیش دبستانی در کشور ما مقطع غیر رسمی است.

زاده باقری با اشاره به اینکه سیستم آیمت دو هدف مهارت زندگی و ساختار مغز کودکان را تقویت می کند; خاطرنشان کرد: موسسه آیمت مجوزهای اجرایی و قانونی از وزارت آمزش و پذورش، بهزیستی و یونسکو دارد که  در ۳۱ استان کشور نمایندگی فعال دارد. وی افزود: شروع کار از استان فارس بود و به کل کشور تسری یافت.

*آموزش ۳ هزار کودک به صورت رایگان در موسسه آیمت

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک(عطرک) از اشتغالزایی بیش از ۳ هزار نفر در سطح کشور در این موسسه خبر داد که شامل مدیران اجرایی، موسسان و مدرسان هستند و همچنین هزار و ۸۳ نفر از این تعداد در فارس مشغول به کار هستند.

زاده باقری توجه به پژوهش و تحقیقات را اولویت اصلی دانست و افزود: تمام دانشجویان دوره دکتری که تز خود را بر مبنای آموزش موسسه داشته باشند مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

وی در بخش دیگر صحبت هایش خاطرنشان کرد:  موسسه تمام کودکانی که از بهزیستی گواهی بیارند رایگان ثبت نام می کند کما اینکه درحال حاضر بیش از ۳ هزار کودک به صورت رایگان آموزش می بینند و همچنین در کل کشور تمام شیرخوارگاه های زیر نظر بهزیستی  تحت پوشش  موسسه قرار دارند.

به گفته زاده باقری آموزش و ارتقا کیفی در موسسه اهمیت دارد و هزینه های زیادی مصروف آن می شود چنانچه آموزش ها به صورت سیستماتیک کودک محور... است 

*فعالیت موسسه عطرک با بیش از هزارو ۵۰۰ شعبه در کشور

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک(عطرک)  با بیان اینکه موسسه بیش از هزار و ۵۰۰ شعبه در کشور دارد، عنوان کرد: ۵۰۰ شعبه و نمایندگی ها در استان فارس و ۲۰۰ شعبه در شهر شیراز است که در تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای بزرگ نمایندگی داریم  و شهر شیراز بیش از ۲۰۰شعبه و نمایندگی داریم.

زاده باقری با بیان اینکه شهریه هر ترم بر اساس نرخ مصوب ۱۸۰ هزارتومان است؛ یادآور شد: کلاس ها به صورت ۶  تا ۱۰ نفره برگزار می شود و همچنین برای کودکان بی بضاعت روستایی ومناطق شهری شهریه رایگان است. 

* منتخبین به جشنواره جهانی شادی و نشاط آیمت می روند

به گفته مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک(عطرک) بعد از مرحله کشوری منتخبین به جشنواره جهانی شادی و نشاط آیمت می روند که با حضور ۹۰۰ کودک در جزیره کیش از ۱۵ تا ۲۰ کشور از جمله کانادا، مالزی،چین و... در ۲۵ و ۲۶ دیماه برگزار می شود  و حدود ۴۰۰ کودک خارجی حضور خواهند داشت. به گفته وی در نهایت ۱۵ تا ۲۰ نفر به عنوان منتخب جهانی انتخاب می شوند که در دومین دوره جشنواره که ۱۴۶ کودک ایران  به مالزی  ارسال کردیم  رتبه اول دست یافتیم و در دوره اول  جشنواره نیز رتبه دوم گرفتیم. مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک(عطرک)  خاطرنشان کرد: بگزاری جشنواره در بخش داخلی و بین المللی  از نظر گردشگری فرصت مناسبی است که تا  جوامع دیگر با فرهنگ ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز