خبرگزاری کار ایران

رضانژاد به ایلنا خبر داد:

کلنگ زنی و افتتاح 3 طرح آبخیزداری آبیک در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۵۷

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از کلنگ زنی و افتتاح سه طرح آبخیزداری این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

حمیدرضا رضانژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در هفته دولت کلنگ احداث دو طرح آبخیزداری با حدود 30 میلیارد ریالی اعتبار شامل چهار روستا به زمین زده می‌شود.

وی افزود: طرح آبخیزداری روستاهای زرجه بستان و چناسک در 4 هزار مترمکعب با 10 میلیارد ریال اعتبار شامل بندهای خشکه چین، گاویونی و سنگ ملاتی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک ادامه داد: دومین طرح آبخیزداری که در هفته کلنگ زنی می‌شود، در روستاهای حاجی آباد و طیخور است که شامل بندهای خشکه چین، گاوویونی و سنگ ملاتی می‌شود که اعتبار آن 19 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

رضانژاد اضافه کرد: برای دو طرح آبخیزداری پیمانکار جداگانه انتخاب شده و تا آخر فصل پاییز این طرح ها به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های آبخیزداری با هدف مهار سیلاب ها و کنترل روان آب‌های سطحی در رودخانه‌ها و آبراهه های روستاها به اجرا درمی آید.

این مسئول به افتتاح طرح آبخیزداری روستاهای کهوانک، یانس آباد، وندر، بهجت آباد و کتیل دره در هفته دولت اشاره و اذعان کرد: این طرح با 20 میلیارد ریال اعتبار به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز