خبرگزاری کار ایران

شاتل موبایل مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌ های اینترنت همراه کشور را عرضه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۳۶

بسته ‌های افزایشی کم هزینه و اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌ های اینترنت کشور به مشترکین سیم کارت های شاتل عرضه شدند.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور با هدف کاهش هزینه‌های مشترکین و عرضه اقتصادی‌ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه، برای اولین بار در ایران، اقدام به معرفی بسته ‌های اختصاصی اینترنت مبتنی بر موقعیت با نام «شاتل موبایل پلاس» کرده است.

شاتل موبایل پلاس، سرویس جدید و نوآورانه شاتل موبایل است که بر اساس آن تمامی مشترکین سیم‌ کارت ‌‌های این اپراتور تلفن همراه، با حضور در صدها شهر و دهستان کشور که علامت «+» روی گوشی تلفن همراه آنان و در کنار نام Shatel Mobile به عنوان سرویس‌دهنده‌ی خدمات سیم ‌کارت نمایش داده شود، می‌توانند از بسته‌ های اینترنت مقرون‌به‌صرفه شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

گفتنی است، بسته ‌های شاتل موبایل پلاس پیش از این به صورت بسته ‌های هدیه به همراه برخی از بسته‌ های عادی شاتل موبایل به مشترکین عرضه شده بود و اکنون با توجه به استقبال مشترکین و توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات، در طرحی ویژه، بسته‌ های شاتل موبایل پلاس به صورت جداگانه و در قالب مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته ‌های اینترنت کشور در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بسته ‌های شاتل موبایل پلاس، آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری 3G  و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کرده یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه" (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری "شاتل موبایل" شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره 0998 و کد 1 در سراسر کشور ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز