خبرگزاری کار ایران

به مناسبت نیمه شعبان؛

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یک هفته رایگان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۱۴

شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان استفاده از اینترنت همراه 3Gو 4G مشترکین سیم‎کارت های خود را به مدت یک هفته رایگان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، در این برنامه کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‎کارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی "شاتل موبایل پلاس" اینترنت همراه نامحدود، هدیه می‌گیرند. این طرح از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آن‌ها می‌توانند در صدها شهر مشمول طرح شاتل موبایل پلاس از بسته اینترنت هدیه نامحدود  3Gو 4G بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز جمعه 30 فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیم‎کارت‌های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان برای اطلاع از طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم‎کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل موبایل پلاس، می‌توانند به وب‎سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز