خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین بیان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در زمینه استفاده صحیح کشاورزان از سموم مجاز

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۸۳

استاندار قزوین گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای آموزش و استفاده صحیح از کود و سموم مجاز کشاورزی بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات حوزه صادرات که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: فعالیت در حوزه کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی کار سختی است اما به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه داریم تا در جهت ارتقای این بخش تلاش کنیم.

وی با اشاره به نیاز مبرم کشور به توسعه صادرات غیرنفتی،اظهار داشت: اگر کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی و فرآورده های غذایی را بالا ببریم با کم ترین میزان برگشت کالاهای صادراتی روبرو خواهیم شد.

استاندار قزوین گفت: ملاک هر کشور در حوزه استاندارد متفاوت است بنابراین باید تلاش کنیم تا محصولات خود را با بیشترین میزان کیفیت و با استانداردهای جهانی تولید کنیم تا با مانع صادراتی روبرو نشوند.

وی در خصوص مشکل باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی که مانع صادرات شده و در این نشست توسط رئیس اتاق بازرگانی به آن پرداخته شد نیز گفت: باید با توزیع کنندگان سموم غیرمجاز که سلامت مردم را به خطر می اندازند قاطعانه تر برخورد شود و همچنین کشاورزان آموزش های لازم را در خصوص استفاده از سموم و کود مجاز و مناسب ببینند.

زاهدی اظهار داشت: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به درستی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز