خبرگزاری کار ایران

با هدف دانش آزمایی شهروندان صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه غدیریه با اَپ هم نفس

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۱۸

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از رونمایی از اپلیکیشن هم نفس خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان سید مهدی مدنیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این اپلیکیشن در اصفهان و بر پایه دانش بومی ساخته شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا قصد داریم مسابقه بزرگ غدیریه هم نفس را بر مبنای اپلیکیشن هم نفس برگزار کنیم.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان افزود: دانش آزمایی، دانش افزایی و سنجش سطح اطلاعات شهروندان اصفهانی از اهداف این مسابقه است و عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و مختص گروه سنی خاصی نیست.

وی تصریح کرد: در بخش تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه، حدود پنجاه هزار سئوال مورد بررسی قرار گرفته که چهار هزار و پانصد سوال آن، طبقه بندی و یراستاری شده و آماده برای مسابقه است.

لازم به ذکر است که سئوالات در حوزه سیاسی، تاریخی، هنر، مذهبی وموارد دیگر است و در ایام غدیر بیشتر سئوالات به مبحث غدیر اختصاص دارد.

مدنیان با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه تولید محتوا در فضای مجازی و در حوزه رایانه است خاطرنشان کرد: درحال حاضر، آخرین تولید این مرکز، اپلیکیشن مسابقه‌ای هم نفس است که مرکز تحقیقات حوزه علمیه آن را تولید کرده و موسسه راسخون به عنوان مجری طرح این مسابقه فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در  مسابقه غدیریه هم نفس می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۰۴۴ و یا مراجعه به سایت www.hamnafasQ.com اپلیکیشن را در گوشی اندروید خود نصب نمایند و در این مسابقه شرکت نمایند.

مسابقه غدیریه هم نفس از ۲۵ مردادماه به مدت ۱۱ شب، راس ساعت ۱۱ شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
شهرام مرندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز