خبرگزاری کار ایران

دیدار عوامل و بازیکنان تیم شاهین با امام جمعه بوشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۹۴

آیت اله صفایی بوشهری گفت: چشم تمام شاهینی های سراسر ایران به این تیم بوده و شما نماینده یک مکتب بزرگ در فوتبال ایران هستید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، صبح امروز ریاست شورای شهر ، شهردار بوشهر به همراه سرپرست باشگاه ، کادر مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر به دیدار آیت اله صفایی بوشهری رفتند که گزارشی این دیدار و نشست بشرح زیر می باشد .

دکتر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ابتدای این نشست اظهار داشت : از امام جمعه محترم بوشهر کمال تشکر و قدر دانی را دارم که در اخذ مجوز تیمداری شهرداری مذاکرات مستمری با وزیر کشور داشتند که در نهایت این امر مهم تحقق یافت.

دکتر دهدار در خصوص شرایط شکل گیری تیم گفت: با توجه به بودجه باشگاه که نسبت به سایر تیمهای لیگ برتر بودجه ای محدود تر به شمار می رود ، مدیریت باشگاه و بخصوص سرمربی تیم بازیکنان خوب و شایسته ای را با توجه به شرایط موجود جذب کردند و امیدوارم با اتحاد و همبستگی تمامی عوامل و هواداران شاهد موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابتهای لیگ برتر باشیم.

دکتر امیری شهرداری بوشهر در ادامه این نشست عنوان کرد : آقای ویسی در جذب بازیکنان دقت نظر خاصی داشته اند و به نوعی به تیم شخصیت خاصی داده اند و با همین انگیزه تمام در حال تلاش هستند و شایسته است در کنار حمایتهای شورای شهر و شهرداری ، دیگر نهادها نیز دراین مسئولیت اجتماعی و سازنده که شور نشاط جامعه را به دنبال دارد سهیم شوند.

عبداله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت : در جذب بازیکنان باید عنوان کنم که پاک ترین و منظم ترین بازیکنان را جذب کردیم و این در حالی بود که پیشنهادات بالاتری از سایر تیمها نیز داشتند اما انتخاب آنها تیم بزرگ شاهین و هواداران پرشورشان بود که امیدوارم در مقاطع مختلف فصل از تیم حمایت مالی و معنوی به موقع صورت پذیرد زیرا که این تیم می تواند شادی و نشاط را به تمام نقاط استان تزریق کند.

میلاد صارمی کاپیتان سفیدپوشان بوشهری نیز در ادامه این نشست اذعان داشت : روند صعودی تیم در 4 سال گذشته از لیگ دسته 2 تا لیگ برتر حاصل تلاش سخت شورای شهر ، شهرداری بوشهر ، مجموعه مدیریتی ، فنی ، بازیکنان و هواداران بوده و هم اکنون در لیگ برتر رقابت سنگین و فشرده هست و لازم است تا همه مسئولان استان پای کار باشند . ما بازیکنان چشم امیدمان به حمایت به موقع مسئولان است تا با عملی شدن وعده ها تمام تمرکز و تلاشمان را برای موفقیت تیم و شادمانی مردم استان به کار بگیریم.

آیت اله صفایی بوشهر امام جمعه بوشهر در جمع بازیکنان ، کادرفنی و بازیکنان باشگاه شاهین شهرداری بوشر اظهار داشت : ورزش در شرایط کنونی یک مقوله استراتژیک و یک مدیریت اجتماعی محسوب می شود که اگر در مسیر صحیح قراربگیرد می تواند در کاهش جرائم و سالم سازی جامعه نقش اول و اساسی داشته باشد و این مهم در زمانی که شاهین از سال 88 تا 90 در لیگ برترحضور داشت به وضوح در جامعه دیده می شد.

امام جمعه بوشهر افزود : شرایط و مسیر سختی برای کسب مجوز تیمداری شهرداری در لیگ برتر طی شد اما با یاری خدا و همکاری وزارت کشور و اهمیت خواسته به حق مردم و هواداران شاهین این مجوز صادر شد و امیدوارم با همت و تلاش و تامین اعتبارات لازم قدر این فرصت بدست آمده دانسته شود.

آیت اله صفایی بوشهر خطاب به بازیکنان عنوان کرد : در تیمی بازی می کنید که مردم استان به شدت به آن علاقمند هستند و در تمام خانواده ها این علاقه فراگیر و گسترش پیدا کرده و این امر مهم طلب می کند که به دور از حاشیه برای موفقیت و خوشحال کردن مردم تلاش کنید و با همت مسئولان در حمایت از شما فقط و فقط تمرکزتان در بازی و مستطیل سبز باشد.

امام جمعه بوشهر اشاره کرد: هم اکنون شاهین شهرداری بوشهر تیمی یکدست ، جوان و با اخلاق است که چشم تمام شاهینی های سراسر ایران به این تیم بوده و شما نماینده یک مکتب بزرگ در فوتبال ایران هستید و هم اکنون وارث بزرگان و زنده یادانی همچون دکتر اکرامی و پرویز دهداری هستید.

آیت اله صفایی در پایان تاکید کرد: رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی و همچنین احترام متقابل میان کادر فنی، بازیکنان و هواداران به تیم و باشگاه شخصیت بارزی خواهد داد و همین امر باعث استحکام و قدرت بیشتر تیم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز