خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

امداد رسانی به 14 مصدوم توسط نیروهای هلال احمر استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۳۷

امداد رسانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴ مصدوم خدمات رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین روز پنجشنبه در این خصوص گفت: امدادگران هلال احمر در این مدت با انجام ۶ ماموریت توانستند مصدومان را از خطر مرگ نجات داده و برخی از آنها را به مراکز درمانی منتقل کنند.

حکمت الله هاشمی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی ها در حوزه سوانح جاده‌ای رخ داده است، اظهار داشت: در این مدت چهار حادثه جاده ای در آزادراه های استان قزوین به وقوع پیوست و امدادگران مجروحان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی به وقوع یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امدادگران در این حوادث با داشتن تجهیزات و دستگاه های فنی سر صحنه حادثه حاضر شده و برای رهاسازی مصدوم از اقدامات فنی و مکانیکی استفاده کردند.

هاشمی با بیان اینکه سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند، خاطرنشان کرد: ۲۰ امدادگر در قالب هفت تیم امداد و نجات در این مدت وظیفه امدادرسانی به مصدومان استان قزوین را برعهده داشتند و اقدامات درمانی سریع را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز