خبرگزاری کار ایران

دستگیری مرد جوان آمریکایی به اتهام تجاوز و قتل خواهرزاده‌اش

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۳۴

مرد جوانی در آمریکا به اتهام تجاوز و قتل خواهرزاده‌اش دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، پلیس آمریکا جوانی 21 ساله را به جرم تجاوز و قتل خواهرزاده‌اش دستگیر و روانه زندان کرد.

گزارش های پلیس حاکی از آن است که مرد جوان زمانی که اهالی خانه خواب بودند با ربودن خواهرزاده‌اش او را به بیرون از خانه برد و پس از تجاوز چند ساعته به دختر بچه 5 ساله او را با چاقو و چوب به قتل رساند.

شواهد و اظهارات خانواده قربانی نشان می‌دهد که متهم پس از قتل خواهرزاده‌اش در حال که پشت لباسش چوب و چاقوی خونی پنهان کرده بود به خانه بازگشت و در پاسخ به سوالات اهالی خانه مبنی بر مفقودی سارا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پدر کودک که به برادر همسرش مشکوک شده بود با تماس با اداره پلیس ماجرای مفقودی دخترش و مظنون بودن به برادر همسرش را عنوان کرد.

زمانی که ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند با پرس و جو و بازجویی از همسایه ها و اهالی خانه مرد جوان را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم در اداره پلیس ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که به شدت نگران خواهرزاده اش است اما پس از بازجویی های متعدد لب به اعتراف گشود و به تجاوز و قتل دختر 5 ساله اعتراف کرد اما در جواب به پاسخ سوالات ماموران پلیس مبنی بر محل دفن جسد اظهار بی اطلاعی کرد و تاکنون از محل دفن جسد دختربچه اطلاعاتی بروز نداده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز