خبرگزاری کار ایران

کلانتری خبر داد:

آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد بمناسبت اعیاد قربان و غدیرخم در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۱۹۰

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، به مناسبت "عید سعید قربان" و "عید سعید غدیرخم" جشن آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد شامل مهریه، دیه در تصادف و دیگر محکومیت مالی برگزار شد.

حسین کلانتری در حاشیه این آیین، اظهار داشت: مسئولیت خانواده ها و والدین در تربیت صحیح و فرهنگ فرزندان اولین گام پیشگیری از هر اشتباه و به زندان افتادن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زندان فرصتی برای تفکر، بازگشتن به خود و پذیرش اشتباه است.

وی زندانی شدن را یک عبرت عظیم دانست و افزود: علی رغم همه این مسائل بسیاری از افراد در زندان قاری قرآن می شوند و درس معرفت می آموزند.

کلانتری با بیان اینکه همه باید از بند نفس آزاد شویم، تاکید کرد: این آزادی واقعی است هنگامی که از بند غرور، تکبر و منیت آزاد می شویم.

وی بر آزادی از هواهای نفسانی تاکید کرد و گفت: باید بنده خدا باشیم نه بنده شیطان و از این فرصت ها استفاده کنیم.

مقام ارشد اجرایی استان اظهار داشت: زندان فرصتی برای فکر کردن و توجه به اشتباهات است و در این وادی اندیشه باید همواره زن و فرزندان خود را یاد کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که آزاد می شوند و دوره ای در زندان بودند می توانند معلمان خوبی برای جامعه باشند و از عبرت خود برای جامعه آگاهی بخشی کنند تا دیگران ببینند و اشتباه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز