خبرگزاری کار ایران

حمایت هیات امنای صرفه جویی ارزی از محصولات دانش بنیان تولید داخل

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۱۰۰

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: حمایت از محصولات دانش بنیان تولید داخل موجب رونق تولید در کشور می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی یوسفی (رئیس هیئت امنای ارزی) درخصوص حمایت از محصولات دانش بنیان تولید داخل، اظهار کرد: حمایت از محصولات دانش بنیان تولید داخل امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است، لذا هیات امنای صرفه جویی ارزی در این زمینه اقدامات موثری را انجام داده و برنامه ریزی ‌هایی را نیز درجهت حمایت گسترده ‌تر در حوزه تجهیزات پزشکی در نظر دارد.

وی با بیان اینکه ساخت شتاب دهنده‌های خطی فقط در بعضی از کشورها انجام می شود، افزود: خوشبختانه کشور ما نیز از این فناوری بهره مند است. روز گذشته نیز به همراه متخصصین این حوزه به جهت حمایت از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان، از خط تولید شتاب دهنده خطی و تجهیزات بیمارستانی این شرکت، بازدید کردیم.

گفتنی است، مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، روز گذشته در سفر به اصفهان، در جلسه معرفی شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور یافته و در ادامه این سفر، از بیمارستان سید الشهداء(ع)، بیمارستان الزهرا(س) و تجهیزات پزشکی مرکز و شهرک سلامت در اصفهان، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز