خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

تحقق اهداف انقلاب در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان است

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۷۰

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار محمدحسین بابایی در مجمع عالی بسیجیان استان مازندران که در سالن الغدیر ساری برگزار شد،اظهار داشت: مردم سرزمین علویان آغوش خود را بر روی فرزندان اهل بیت (ع) باز کرده و از ابتدای ورود اسلام، تفکر ولایی داشته اند.

وی با بیان اینکه نباید هدف عالی انقلاب اسلامی را فراموش کنیم،افزود: طبق فرمایش حضرت امام (ره) تشکیل بسیج از برکات الهی بوده که به ملت شریف ایران ارزانی شده است و بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ جهانی باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است و بسیج تنها متعلق به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی مناطق جهان به وجود آورد .

وی افزود: تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان است.

 بابایی به فرایند پنچگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی از جمله فرایندهای تحقق اهداف انقلاب است و امروز در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و به فرموده مقام معظم رهبری به تدریج و با تلاش باید به اهداف برسیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: بخش های دولت اسلامی باید با همت و تلاش بسجیان محقق شود .

بابایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی راه حل های مناسب برای مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره ارائه داده است که باید برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز