خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون برای جذب ۱۲ هزار معلم جدید/ معلمان حق‌التدریس: چرا ما در اولویت نیستیم؟!

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۵۱۵

قرار است با آزمون ۱۲ هزار معلم جدید جذب شوند؛ این درحالیست که معلمان حق‌التدریس خواستار جذب هستند و معتقدند که باید اولویت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معلمان حق‌التدریس مدتهاست که به دنبال جذب در بدنه آموزش و پرورش هستند و حالا که قرار است ۱۲ هزار معلم جدید از طریق آزمون جذب شوند، می‌گویند: چرا ما که سالها سابقه تدریس و اشتغال در حوزه آموزش و پرورش را در کارنامه داریم، در اولویت نیستیم؟!

علی الهیار ترکمن (معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش) درباره جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۸ این وزارتخانه اظهار کرد: برای استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان طبق جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان اداری و استخدامی عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: جذب نیروی جدید از طریق ماده ۲۸همراه با آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خواهد بود و همزمان با شروع نامنویسی این آزمون علاقمندان به حرفه معلمی هم می‌توانند برای نام‌نویسی اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در آزمون امسال ۱۲ هزار مجوز جذب نیروی جدید داریم که از مهر ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را آغاز می‌کنند و زمان فعالیت آن‌ها از مهر ۹۹ خواهد بود.

حق‌التدریسی‌ها می‌گویند: دلیل اینکه می‌خواهند از بیرون سیستم، نیروی جدید جذب کنند چیست؛ آنهم درحالیکه آموزش و پرورش کلی نیروی سرگردان دارد که باید سازماندهی شوند. به‌کارگیری همین نیروها می‌تواند مشکل کمبود نیرو را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز