خبرگزاری کار ایران

محمود اقدم خبر داد:

برگزاری دوره‌های کارآفرینی برای خانوارهای تاکسیرانان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۹۱

معاون فرهنگی آموزشی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمود اقدم درباره اجرای طرح آموزش‌های امدادی به تاکسیرانان، بیان کرد: راننده‌های تاکسی به جهت نوع شغل خود در سطح شهر تهران پراکندگی حضور دارند و احتمال اینکه هر لحظه حادثه‌ای در یک نقطه از شهر به وقع بپیوندد، کم نیست. همکاری فی مابینی توسط سازمان تاکسیرانی و جمعیت هلال احمر درحال اجرا است تا تاکسیرانان بتوانند به عنوان امدادگر دوره‌های آموزشی کمک رسانی را فراگیرند.

وی اضافه کرد: تاکسیرانان باید بتوانند قبل از هر امدادگر به مصدومان و حادثه دیدگان کمک کنند تا افراد از شرایط بحرانی خارج شوند. این دوره‌های امدادی تحت نظر اساتید متخصص و مجرب جمعیت هلال احمر تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آموزشی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه دوره‌ی آموزشی دیگری تحت عنوان آموزش مکانیکی درحال برگزاری است، عنوان کرد: آموزش دوره‌های مکانیک خودرو به کاهش هزینه‌های زندگی و درآمدزایی و اقتصاد تاکسیرانان کمک می‌کند.

به گزارش شهرنوشت، محمود اقدم  در مورد دوره‌های کارآفرینی برای تاکسیرانان، گفت: برگزاری دوره‌های کارآفرینی ویژه خانوارهای تاکسیرانان درحال اجرا است. از طریق مناطق به همه تاکسیرانان اعلام شده تا هر خانواری که مایل است در این دوره‌ها شرکت کند. ابتدا برای شرکت کننده‌ها دوره آشنایی با مفاهیم کارآفرینی برگزار می‌شود و در ادامه افراد وارد چرخه سازمان خدمات اجتماعی شده و در حوزه معاونت کارآفرینی سازمان اجتماعی و فرهنگی جذب می‌شوند. پس از تکمیل دوره‌های آموزشی فرد به بازار مدنظر هدایت خواهد شد. درحال حاضر خانوارهای شش منطقه برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و با مفاهیم اولیه کارآفرینی آشنا شده‌اند.

به گفته‌ی معاون فرهنگی آموزشی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران  باتوجه به گستردگی مراکز آموزشی در پایتخت، این سازمان تفاهم نامه‌ای با جهاد دانشگاهی با محوریت آموزش خانواده‌های تاکسیرانان با سی درصد تخفیف در همه‌ی دوره‌ها منعقد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز