خبرگزاری کار ایران

نصیر حیدریان: تنها راه نجات ارکسترهای ایرانی بودجه مالی مناسب است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۵۹

کنسرت تئاتر "اشک‌ها و لبخندها" که از دو هفته پیش در تالار وحدت روی صحنه رفته، تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

به گزارش ایلنا، کنسرت تئاتر "اشک‌ها و لبخندها" به کارگردانی هادی قضات، که از دو هفته پیش در تالار وحدت روی صحنه رفته است، تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

این نمایش موزیکال که حضور و همراهی ارکستر بزرگ به رهبری نصیر حیدریان را همراه خود می‌بیند، برای سومین بار تمدید شده است.

نصیر حیدریان درباره استقبال از این برنامه می‌گوید: هادی قضات و تمام عوامل این اجرا به خوبی توانسته‌اند از نظر کیفی حاضرین در سالن را راضی نگه دارند و تمام جزئیات هنری اثر در بهترین حالت ممکن پیش رفته است.

حیدریان که پیش‌تر سابقه رهبری ارکستر سمفونیک تهران را نیز به عنوان رهبر مهمان برعهده داشته، درباره کیفیت نوازنده‌های ایرانی نیز معتقد است: نوازنده‌های ایرانی به لحاظ کیفی قطعا جزو بهترین‌ها هستند. آنها در این سال‌ها تجربیات مختلف مدیریتی را از سرگذرانده‌اند و فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند. تا ارکسترهای ایرانی بودجه سالانه و مشخصی نداشته باشند نباید انتظار زیادی از آنها داشت. تنها راه نجات ارکسترهای ایرانی تخصیص بودجه مناسب و در خور شان است تا آنها بتوانند هویت از دست رفته خود را باز یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز