خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور:

​وزارت بهداشت در حمایت از تولید داخل پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۹۱

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: ساختار کشور، بر واردات متمرکز است و از وقتی نفت کشف شد، در سیستم اقتصادی یاد گرفته ایم که نفت بفروشیم و کالا وارد کنیم و این ساختار در کشور، شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری در نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان در حوزه سلامت که با حضور وزیر بهداشت در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت در بحث حمایت از تولید داخل، پیشرو است و آرزو می کنیم که در صنعت نفت یا در سازمان هواپیمایی، ساختاری مانند سازمان غذا و دارو وجود داشته باشد و همیشه از وزرا می خواهم که چنین ساختاری در زیرمجموعه های خودشان داشته باشند تا اگر کسی تکنولوژی یا محصولی را می سازد یا توسعه می دهد بتواند به راحتی آن را تست و به بازار عرضه کند.

وی تصریح کرد: البته مشکلاتی در حوزه سازمان غذا و دارو وجود دارد که ناشی از فرهنگ گرایش بر واردات حاکم بر ساختار کشور است و با وجود قوانین و ضوابطی که از تولید داخلی حمایت چندانی نمی کنند اما اتفاقات بزرگ و ارزشمندی در طول 5-4 سال گذشته رخ داده است. 

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: دکتر نمکی وزیر بهداشت از بزرگترین حامیان تولید داخل است و این کار را به صورت جدی پیگیری می کند و اگر همه در کنار همدیگر باشیم، می توانیم جبهه ای تشکیل دهیم که در مقابل جبهه واردات صرف، مبارزه کنیم البته به حمایت جامعه نیز نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز