خبرگزاری کار ایران

با اعلام امرایی؛

کارخانه تولید بنتونیت فردا در سنگان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۲۷

کارخانه تولید بنتونیت سنگان فردا یک‌شنبه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارخانه تولید بنتونیت سنگان با همت شرکت فولاد مبارکه فردا یک شنبه با حضور مدیران و معاونان فولاد مبارکه، معاون استاندار خراسان رضوی، مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افتتاح کارخانه تولید بنتونیت را یک گام اساسی در جهت خودکفایی استان به این ماده دانست و گفت: بنتونیت به عنوان یک ماده معدنی برای تولید گندله سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیش از احداث کارخانه این ماده خارج از منطقه تامین می‌شد، با توجه به شعار امسال مبنی بر رونق تولید، تلاش شد با احداث کارخانه، این منطقه از بنتونیت خودکفا شود.

امرایی ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۰۰ هزار تن عنوان کرد وافزود: این کارخانه قابلیت افرایش به ۲۰۰هزار تن را دارد، همچنین این کارخانه به‌طور مستقیم برای ۲۰ نفر  و غیر مستقیم برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی افزود: این کارخانه نیاز گندله سازی شرکت فولاد سنگان را با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن و سایر شرکت‌های منطقه را تامین می‌کند.

امرایی اظهار کرد: این کارخانه با سرمایه گذرای اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز