خبرگزاری کار ایران

کیهان کلهر خبر داد؛

آلبوم "هنوز پائیز است" پنج ستاره شد/ اثر کیهان در میان ده آلبوم برتر سال جهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۹۳

کیهان کلهر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از پنج ستاره شدن آلبوم «هنوز پائیز است» انتخاب مجله سانگ‌لایز خبر داد. این آلبوم در زمره ده آلبوم برتر سال 2019 نیز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیهان کلهر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از پنج ستاره شدن آلبوم «هنوز پائیز است»  انتخاب مجله سانگ‌لایز خبر داد. این آلبوم در زمره ده آلبوم برتر سال 2019 نیز قرار گرفته است.

 «رامبرانت تریو» گروه سه نفره هلندی است که پیانو، درامز و کنترباس سازهای اصلی آن را تشکیل می‌دهند و از مهمترین و موفقترین آنسامبل‌های جز هلند به شمار می‌روند.

آلبوم هنوز پاییز است، حاصل همکاری و خلق موسیقایی این تریو با کیهان کلهر است. آلبوم از دو قسمت اصلی تشکیل شده که بخش اول کمانچه و در بخش دوم کلهر از ساز ابداعی شاه‌کمان استفاده می‌کند. این در حالی‌ست که فضای ملودی‌ها بیشتر در مایه شوشتری و اصفهان گردش دارد.

«مقدمه – بداهه گروهی»، «دانه پای شبنم» اثر تونی اورواتر، «هفت پاره» اثر کیهان کلهر، «هنوز» بر اساس بداهه گروهی، «نیاز «اثر آرا دینکجیان آثاری هستند که در قسمت آلبوم با عنوان کلی «پگاه» منتشر شده است. در بخش دوم نیز قطعات «مقدمه» بر اساس بداهه گروهی، «پاییز» اثری بر پایه موسیقی فولکلور ارمنی، «باد پاییز» اثر تونی اورواتر و «کوتاه‌ترین داستان بلند» اثر رامبرانت فرایش با عنوان کلی «شامگاه» منتشر شده است.

کیهان کلهر، نوازنده کمانچه، رامبرانت فرایس نوازنده فورته پیانو و پارمانیوم، تونی اورواتر نوانزده ویولونه و کنترباس، وینسنت پلانیه نوازنده سازهای کوبه‌ای گروه نوازندگان آلبوم «هنوز پاییز است» را تشکیل می‌دهند. ضبط آلبوم  نیز استودیو فاتوریا موزیکا کشور آلمان با صدابرداری تیمن زینکان صورت گرفته و کیهان کلهر و تونی اورواتر کار میکس، امید نیک‌بین مسترینگ، مهدی جوادی‌نسب طراح گرافیک، محمد مرادی عکس جلد و پویار اسدیان کار چاپ و تولید آلبوم را انجام داده‌اند.

کیهان کلهر، پیشتر نیز بردن جایزه گرمی را در پیشخوان افتخارات خود قرار داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز