خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن مطرح کرد:

خبرنگاران مرزبانان مرزهای فرهنگی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۷۹

فرماندار بردسکن گفت: خبرنگاران مرزبانان مرزهای فرهنگی، بازوان توانمند برای مدیران و چشم بینای جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی، خزایی، رهبر و آوینی از پرچمداران عرصه اطلاع رسانی و خبر و اولین پیشکسوت عرصه خبر در بردسکن مرحوم نورمحمد نوری، از زحمات و تلاش‌های ارزنده خبرنگاران این شهرستان قدردانی کرد.

وی گفت: خبرنگارانی که در بین ما نیستند صحنه‌های ماندگاری را خلق کردند و امروز فعالان عرصه اطلاع‌رسانی موثرترین و کارآمدترین قشر جامعه هستند.

شاکری با اشاره به هجمه دشمنان علیه نظام گفت:خبرنگاران به عنوان دیده بانان جبهه فرهنگی باید از ارزش‌های فرهنگی و معنوی دفاع و در خط مقدم این عرصه قرار بگیرند.

وی به ظرفیت های بسیار خوب نشریات در شهرستان بردسکن اشاره کرد و گفت:قلم و فرصت خبرنگاری و اطلاع رسانی اعتباری است که خبرنگاران باید این اعتبار و جایگاه را حفظ کنند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه یکی از نیازهای  امروز به مردم  آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است گفت:این رسالت  خطیر بر دوش خبرنگاران است  و خبرنگاری موفق است که آخرین اخبار  را در کمترین زمان  ممکن به اطلاع مردم برساند.

شاکری از خبرنگاران خواست خودشان را به دانش روز خبرنگاری مجهز کنند و اهل تحقیق و مطالعه باشند.

وی با بیان اینکه مدیران با نقد منصفانه مخالف  نیستند گفت: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار و گزارشات جانب انصاف  و عدالت را رعایت کنند و نباید انتقادهای آنها تبدیل به انتقام شود.

وی اظهارداشت:رسانه ها و خبرنگارانی که به یک گرایش سیاسی سوق و در انعکاس اخبار موضع گیری خاصی داشته باشند ریزش مخاطب دارند که می طلبد خبرنگاران در انعکاس اخبار بی طرفانه عمل کنند.

وی بر همراهی و ارتباط مدیران ادارات و مسئولین روابط عمومی های ادارات با خبرنگاران تاکید کرد و از مسئولین خواست از ظرفیت نشریات و خبرنگاران شهرستان در بیان خدمات نظام استفاده  و ارتباط خود را با خبرنگاران تنگاتنگ کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم گفت:مدیران دستگاههای اجرایی می توانند عملکرد و کارهای انجام شده حوزه کاری خود را در اختیار خبرنگاران قرار دهند تا از این طریق مردم در جریان کارها و اقدامات انجام شده قرار بگیرند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و رویکرد دولت در راستای رونق تولید و اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به ظرفیت های داخلی است و تحقق این مهم امکان پذیر است.

وی افزود: امروز جامعه نیاز به وحدت و اتحاد و همدلی دارد و همه باید هر یک در حوزه کاری خود امید را در جامعه تزریق کنیم.

وی بزرگ ترین مدال افتخار مدیران را خدمت کردن به مردم دانست و از خبرنگاران خواست اخبار امید آفرین را منعکس کنند.

وی  عنوان کرد: امروز بردسکن در حوزه معادن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی دارد که می طلبد خبرنگاران در شناساندن این پتانسیل ها و ظرفیت ها اطلاع رسانی کنند.

وی از راه اندازی خط 5 مجتمع معدن مس نسیم در منطقه دهان قلعه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: درحال حاضر این معدن زمینه اشتغال بیش از600 نفر را فراهم کرده است و امروز  این  کارخانه به یک شهرک معدنی تبدیل شده است.

وی افزود: با راه اندازی خط 5 زمینه اشتغال قریب به 400 نفر دیگر نیز دراین معدن فراهم می شود.

وی همچنین از  افتتاح کارخانه طلای بیجورد بردسکن تا هفته دولت نیز خبرداد و گفت:خوشبختانه بردسکن به لحاظ کانی های مس ، آهن و طلا به  یک قطب معدنی  در استان تبدیل شده است.

فرماندار بردسکن  ازراه اندازی فازدوم کارخانه نساجی مدرس نیز تا هفته دولت خبرداد و گفت:  با بهره برداری از فاز دو زمینه اشتغال 250 نفر در این کارخانه فراهم می شود وبه لحاظ تجهیزات در کشور بی نظیر است.

شاکری به اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار  برای اجرای 107 پروژه  در سال جاری به این شهرستان خبرداد و گفت: تمامی پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی باشند تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان بردسکن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز