خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

خبرنگارها را فراموش کرده اند...

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۵۱

امروز 17 مرداد روز خبرنگار است؛ قشری پرمشغله و سختکوش که یکسال تمام را در دوندگی اخبار، پیگیری احوال ادارات و مشکلات مردم سپری کردند و حالا روز خودشان فرا رسیده است. روزی که باید به پاس خون شهید گرانقدر محمود صارمی، حرمت قلم و دادخواهی از حق و عدالت گرامی و پر منزلت شمرده شود.

 خبرنگارها حتی امروز هم برای خودشان گلایه نمی‌کنند بلکه برای اقدام سطحی و نسنجیده برخی ادارات و نهادها تاسف می‌خورند که بنر نمایشی طویلی تحت عنوان بزرگداشت روز خبرنگار نصب می‌کنند  در حالیکه تعداد خبرنگاران دعوت شده استان لرستان در همین جلسات انگشت شمار است! جمعیتی که گویا فقط آیت الله میرعمادی، پدر معنوی استان، آنها را می فهمد، که بیان داشتند: شما خبرنگاران جوان و بی ادعا در دادرسی از سیل زدگان این استان خوش درخشیدید و همین نشان از بزرگی شماست."

آری‌خبرنگاران فقط در روزهای سختی، افتتاحیه‌های نمایشی، عزل و انتصاب مدیران،جلسات مکرر و تشریفاتی و... بصورت عمومی دعوت می شوند ولی در تجلیل از روز خودشان سلیقه ای و گزینشی!

گویا برای تجلیل از خبرنگارها مدیران وقت ندارند و یا اصلا صندلی و سالنی در شان آنها در استان ساخته نشده است! شاید هم از بس خبرنگارها کم توقع و در سکوت انجام وظیفه می‌کنند، متولیان امر نمی دانند، بی‌توجهی به این روز مبین جهل نهادی است که نمی داند: روز خبرنگار بهانه است و رسالت خبرنگاری محدود به تعداد اشخاص نیست بلکه تکریم و بزرگداشت راه روشن شهید صارمی هاست که متاسفانه امسال در بی‌تدبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری استان لرستان به فراموشی سپرده شده است.

دوستان روزتان مبارک؛ نیازی به تجلیل نیست. شاید در معرفی جایگاه و رسالت خطیری که برعهده داریم، خودمان ضعیف عمل کرده ایم.

شفیعی

انتهای پیام/
نرگس سپه وند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز