خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

نشست‌های گفت و گو محور دولت و جوانان باید تخصصی‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۳۹

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست‌های گفت و گوی دولت و جوانان باید تخصصی‌تر شود و یک موضوع و یک محور با خروجی خاص داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شامگاه چهارشنبه سیده حمیده زرآبادی در نخستین نشست شورای گفت و گوی دولت و جوانان در استان قزوین اظهار کرد: دغدغه‌هایی که در این نشست در حوزه جوانان مطرح شد، دقیق، صحیح و موشکافانه بود.

وی افزود: به دلیل اینکه در سال‌های گذشته جوانان حضور نداشته‌اند، مشاور جوانی نیز وجود نداشته که مسیر توجه به جوانان را به حرکت درآورد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار قزوین و فرمانداران شهرستا‌ن‌های استان یک نفر از جنس جوانان را به عنوان مشاور تعیین کرده‌اند. ما به دنبال تغییر رویه و رویکرد هستیم و باید از ظرفیت جوانان به نحو احسن استفاده کنیم.

زرآبادی با بیان اینکه دولت نهم و دهم 500 هزار نفر را وارد بدنه دولت کرد، تصریح کرد: نشست‌های گفت و گوی دولت و جوانان باید تخصصی‌تر شود و یک موضوع و یک محور خاص باید داشته باشد. در شهرستان‌ها هم باید این نشست‌ها و هم‌اندیشی وجود داشته باشد و یک خروجی اجرایی داشته باشد؛ همچنین باید به دنبال ایده‌ال‌ها بود و با توجه به این مسائل، برنامه‌ریزی کنیم تا موفق شویم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس 15 کمیسیون تخصصی دارد، ادامه داد: در بحث بیکاری و نرخ بیکاری تفاوت وجود دارد و در استان قزوین که مرکز آمار اعلام کرده، نرخ بیکاری کمتر است.

زرآبادی اضافه کرد: در صبحت‌ها بیان شده که بیکاری جوانان دو برابر شده که در محدوده جوانان، بیکاری بانوان تحصیلکرده نیز آمار قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: بحث شفاف‌سازی بکارگیری اشتعال جوانان در وزارت کار اتفاق می‌افتد و تمامی اسامی منتشر می‌شود و این نتیجه استفاده از جوانان است که شفافیت و سلامت را به کار می‌گیرند.

این نماینده مجلس اذعان کرد: شهرستان‌های استان قزوین به تنهایی ظرفیتی دارند که در کل کشور موثر هستند که می‌توان به آبیک در زمینه دامپروری و  تاکستان باغات انگور اشاره کرد.

زرآبادی افزود: حرکت تشکل های دانشجویی در عرصه‌های مختلف، قابل تحسین است چراکه می‌توانند در جامعه جریان‌سازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز