خبرگزاری کار ایران

چالش بزرگ نیمار در مسیر بازگشت به بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۹۰

قهرمان اسپانیا مشتاق است که بازیکن سابق خود را بازگرداند اما بیش از چند موانع در راه است.

به گزارش ایلنا، بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا به فیلیپه کوتینیو وابسته خواهد بود زیرا ستاره پاری سن ژرمن به او واگذار شده است تا در صورت فروش او، هموطنش به جمع شاگردان ارنستو والورده ملحق شود.

منابع نشریه گل اطمینان دارند که پاری سن ژرمن برای قرض دادن نیمار به طرف کاتالان آماده است و تعهدی برای بند فروش قطعی در پایان فصل آینده هم دارد. این حرکت اما به این بستگی دارد که کوتینیو مبلغ قرارداد قرضی به تاتنهام را بپذیرد ولی در لیگ برتر در حال حاضر تنها تاتنهام در موقعیت مالی برای پرداخت دستمزد ستاره سابق لیورپول باقی مانده است.

بارسلونا در تلاش است تا تراز مالی مناسبی را ایجاد کند و پیشنهادی که از سوی تاتنهام به دست بارسلونا برای به خدمت گرفتن کوتینیو ارسال شده است 30 میلیون یورو ارزش دارد. حالا چالش جدی برای تحقق رویاهای نیمار به اتحادیه فوتبال انگلیس گره خورده است. ستاره برزیلی که مدت‌هاست علاقه دارد تا دوباره به بارسلونا ملحق شود و در حال حاضر چشم انتظار انتقال کوتینیو است،‌ ساعات پر از هیجانی را سپری خواهد کرد.

ساعات پایانی فردا پنجره نقل و انتقالاتی انگلیس بسته می‌شود و تیم‌ها تنها می‌توانند برای انتقال بازیکنانشان با قرارداد قرضی اقدام کنند. این به این معنی است که کوتینیو اگر تا فردا به تاتنهام نرود شانس نیمار برای پیوستن به بارسلونا صفر می‌شود. اگر این معامله به پایان برسد، این بازیکن 27 ساله با هری کین، کاپیتان اسپرز که می گویند 200 هزار پوند در هفته درآمد دارد، دستمزدی مشابه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز