خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۰۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پیام حسین کلانتری آمده است:

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاه و دانایی است که رزمشان با سلاح  قلم در میدان آگاهی و اندیشه است. سلاحی که  قرن‌هاست مهمترین ابزار انتقال معانی و مفاهیم ، تفهیم و تفاهم تعادل و تضارب آراست.

خبرنگاران به راستی چشم بینا و آینه‌ی واقع نمای زمینه و زمانه خویش اند. طلایه دارانی که توسعه و پیشرفت مهمترین دغدغه ذهن و زندگیشان گشته است.

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند ، که با نقد منصفانه‌ کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند.

۱۷ مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام«محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامع اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از همراهی ، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان ، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پرتلاش می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز