خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

پیگیر اجرای قانون ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی به سربازان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۲۱

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: براساس ماده ۸۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، پیگیر همکاری سازمان هایی نظیر شهرداری، شرکت ها و موسسات دولتی برای ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی به سربازان هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه سربازان در حوزه های دفاعی، امنیتی، انتظامی و خدمات شهری نقش بسزایی ایفا می‌کنند و با وجود حقوق و مزایای حداقلی که برای آنان در نظر گرفته شده، ضروری است با اجرای ماده ۸۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، از ظرفیت های وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به سربازان استفاده شود.

وی ادامه داد: از مسئولان شهرداری درخواست مساعدت در خصوص ارائه تسهیلات در زمینه تردد سربازان نیروهای مسلح در سطح تهران را داریم و امیدواریم با مساعدت و تصویب نهایی موضوع در شورای شهر، بتوانیم تسهیلاتی در زمینه کاهش هزینه های رفت و آمد سربازان از قبیل هزینه مترو و اتوبوس را فراهم کنیم.

گفتنی است، براساس ماده ۸۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری ها، موظف به ارائه خدمات و تسهیلاتی نظیر استفاده از ورزشگاه ها، قطارها، اتوبوس ها، گردشگاه ها، سینما و موزه برای کارکنان وظیفه حین خدمت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز