خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شهرداری، متولی ورزش نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۶۳

رئیس کمیسون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ما نمی‌توانیم از پولی که مردم برای عوارض و سایر موارد خدمات شهری به شهرداری پرداخت می‌‌کنند در اموری هزینه کنیم که جز وظیفه ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی  درجلسه علنی پارلمان محلی که با دستور کار بررسی لایحه دو فوریتی کمک 3 میلیارد و 800 میلیون تومانی شهرداری به منظور تامین هزینه‌ تیم های ورزشی شهرداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنده با هزینه کرد 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای تیم های ورزشی موافق نیستم چرا که معتقدم تیم داری برای شهرداری پرهزینه و خارج از وظایف شهرداری است؛ مضافا متولی ورزش قهرمانی شهرداری نیست و بایستی اداره کل تربیت بدنی در این راستا اقدام کند.

فصیحی رامندی همچنین تاکید کرد: این لایحه شفاف نیست چرا که ما در سرجمع اعتبارات سازمان فرهنگی ، ورزشی اعتبار ورزش را دیده ایم و نباید بودجه این  5 تیم  را جدا کنیم و هزینه ورزش را از هم تفکیک کنیم  از طرفی در این لایحه عدالت بین سهم اعتبار ورزش برای بانوان و آقایان نیز نادیده گرفته شده است.

وی همچنین خواستار شفاف سازی در بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و میزان هزینه کرد اعتبارات این سازمان در بخش ورزشی و برنامه های دیگر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز