خبرگزاری کار ایران

در دیدار علوی با اعضای هیات کاراته گیلان مطرح شد:

بهره‌مندی همه هیات‌های ورزشی از حمایت مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۹۱

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با جمعی از اعضای هیات کاراته گیلان دیدار و گفت و‌ گو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  سید امیرحسین علوی در این دیدار با ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر ورزشکاران کاراته گیلان اظهار کرد: حضور ورزشکاران در شورای رشت روحی تازه به فضای شورا بخشید و امیدوارم افتخار آفرینی ها کاراته کاران گیلانی همواره تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه خود را عضوی از خانواده بزرگ کاراته می‌دانم، تصریح کرد: به شخصه علاقه خاصی به این ورزش دارم و اگر امروز کاراته در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی ورزشکاران این رشته است.

رئیس شورای اسلامی رشت با اذعان به اینکه پس از جلسات متعدد و تبادل نظر در شورا بودجه ای در قالب لایحه حمایت از ورزش شهر رشت و باشگاه های ورزشی مصوب شد، بیان کرد: متاسفانه در اجرا شاهد تناقض ها و اختلاف نظرهایی هستیم.
 
وی با تاکید بر حمایت از تیم های ریشه دار سپیدرود و داماش اظهار کرد: ورزشی مثل فوتبال به واسطه سطح درگیری جامعه و نوع مخاطبانش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما در کنار حمایت از فوتبال نباید از سایر رشته های ورزشی غافل شد.
 
علوی به حمایت های مالی و لجستیکی شورای چهارم از هیئت های ورزشی اشاره کرد و گفت: این حمایت ها تداوم خواهد داشت. 

وی با تاکید بر اینکه حمایت مدیریت شهری از ورزش باید هدفمند باشد خاطرنشان کرد: به همین منظور طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواستار طبقه‌بندی هیات‌های ورزشی و باشگاه ها بر اساس معیارهای مشخص شده ایم تا با هم فکری بتوانیم هدفمندترین کمک‌ها را به ورزش داشته باشیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین به مشکلات شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات از گذشته  به ارث رسیده است و حق نداریم نسبت به امیدواری جوانان شهر و دیگر شهروندان بی تفاوت باشیم و باید در هر جایگاهی که هستیم صادقانه خدمت کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بیان کرد: بنده معتقدم که حمایت های مدیریت شهری رشت باید با توجه به برنامه ریزی و به صورت عادلانه بین تمامی هیات های ورزشی و بر اساس طبقه بندی و ارزش گذاری کیفی فعالیت‌ها تقسیم شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز