خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران مطرح کرد:

لزوم نهادینه شدن پاسخگویی مدیران به رسانه ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۸۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: مدیران از لحاظ قانونی باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند.

به گزارش خبرنگار عباس زارع صبح امروز در نخستین نشست خبری بعد از انتصابش به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار داشت:امسال از 14تا 20 مرداد هفته رسانه در نظر گرفته شد. جشنواره تجلیل از خبرنگاران در قالب استانی 19 مرداد ماه در محمود آباد برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره از خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه استان تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اعلام اینکه 469 رسانه دارای مجوز در استان مازندران فعالیت می کنند، گفت: فعالیت این تعداد رسانه فرصتی برای بازنشر اخبار و اطلاعات استان است.

وی نقد منصفانه را از رویکردهای مهم رسانه دانست و افزود:در گام اول باید فرهنگ پاسخگویی در استان نهادینه شود و مدیران از لحاظ قانونی باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند.

وی شمار رسانه مجازی در استان را 4 هزار و 975 مورد اعلام کرد و گفت: در مجموع 5 هزار و 500 فضای رسانه ای مجازی در استان داریم که رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

زارع ادامه داد:جشنواره تجلیل از خبرنگاران ساری نیر 17 مرداد ماه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز