خبرگزاری کار ایران

تابش: دمای بالا باعث شده چمن نقش جهان آسیب ببیند/ کادرفنی بازیکن بخواهد برایش جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۹۵

مدیر عامل باشگاه سپاهان از فراهم کردن ساز و کار قهرمانی و کسب مقام تمام تیم‌های این باشگاه در تمامی رشته‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، مهدی تابش در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: وضعیت چمن ورزشگاه بهتر از گذشته شده است، در گذشته این چمن چهار سانتی‌متر ریشه داشت که این رقم به ۱۲ سانتی‌متر رسیده و این به معنای بهبود روز به‌ روز چمن ورزشگاه است؛ از طرفی درجه حرارت در پیست ورزشگاه به 56 درجه نیز می‌رسد که اثرات بدی روی چمن دارد.

وی از خرید دستگاه‌های مخصوص چمن برای بهبود وضعیت موجود خبر داد و افزود: در حال حاضر از دستگاه هواده قدیمی استفاده می‌کنند، اما دستگاه‌های جدید که خریداری شده است می‌تواند به وضعیت چمن کمک کند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه هنوز ورزشگاه نقش جهان در اختیار باشگاه سپاهان قرار نگرفته است اضافه کرد: امیدواریم این تحویل ورزشگاه به زودی و قبل از شروع لیگ صورت بگیرد، انتظار می‌رود سقف‌های تکمیل نشده نیز به زودی آماده شود.

وی با اشاره به اینکه سپاهان بیش از دو جای خالی در لیست خود می‌بیند، تصریح کرد: بازیکنان مورد نیاز با توجه به لیست سرمربی جذب شده است و تیم شرایط خوبی دارد، اگر کادر فنی باز هم بازیکنی بخواهد، برایشان فراهم خواهیم کرد.

تابش در خصوص استعفای سلطان حسینی از هیئت مدیره سپاهان و چالش‌های انتخاب شخص جایگزین، ادامه داد: هنوز جایگزینی برای سلطان حسینی انتخاب نشده است و این انتخاب به عهده شرکت فولاد است و رایزنی‌های لازم برای فرد جایگزین به زودی انجام خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به رویکرد قهرمانی این باشگاه در تمامی رشته‌ها، اضافه کرد: سیاست و رویکرد باشگاه سپاهان در تمامی جبهه و رشته‌ها  قهرمانی و کسب مقام است و این باشگاه ساز و کار قهرمانی را در تمامی رشته‌ها فراهم می‌کند؛ در همین راستا تیم فوتبال سپاهان نیز در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی و کسب مقام است، از طرفی باشگاه تیم را تحت فشار نمی‌گذارد، اما تمام ملزومات را برای کسب مقام فراهم می‌کند.

وی از تشکیل تیم دو و میدانی آقایان و بانوان باشگاه سپاهان برای لیگ برتر دو و میدانی خبر داد و گفت: با توجه به درخواستی که فدراسیون و هیئت دو و میدانی استان اصفهان داشتند و با توجه به اینکه دومیدانی به عنوان یکی از رشته‌های مادر شناخته می‌شود، تصمیم بر آن شد که در دو حوزه بانوان و آقایان تیم قوی و مطرحی در این رشته داشته باشیم که در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشد.

مهندس تابش با بیان اینکه چالش‌های مختلفی در باشگاه سپاهان برای تیمداری در رشته‌های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: تیمداری دومیدانی کنار ورزش‌های دیگر دشوار است، زیرا فولاد مبارکه بالغ بر ۳۵۰۰ ورزشکار و مربی و پزشک و... دارد که به این تعداد دو و میدانی اضافه خواهد شد، اما حالا که قبول کردیم تیمداری درستی خواهیم داشت و امید داریم دو تیم قدرتمند در لیگ دو و میدانی آقایان و بانوان داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم دو و میدانی سپاهان از حداکثر پتانسیل ورزشکاران بومی استان بهره می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز