خبرگزاری کار ایران

تعمیر پکیج فرولی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۴۶

پکیج فرولی Ferroliمحصولی ازکشور ایتالیاست و یکی از معروفترین و پرطرفدارترین برندهای مورد استفاده در ایران نیز میباشد. پکیج دیواری فرولی با مدلهای دو مبدل و تک مبدل حرارتی مجهز به سیستم کنترل و تشخیص خطای هوشمند بوده و بدنه ای مقاوم و مستحکم دارد.

این پکیج با آپشنی هایی نظیر دارا بودن سیستم ضد یخ زدگی، سیستم کنترل احتراق و دود و سیستم سیرکولاسیون پس از گرمایش، در صنعت ساختمان با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب اینجاست که سیستم کنترل هوشمند و عیب یابی پکیج فرولی به گونه ای ساخته و تنظیم شده است که علاوه بر نشان دادن کد خطای فعلی، تاریخچه ای از خطاهای گذشته را نیز در دسترس کاربر قرار میدهد تا تعمیرات دستگاه به نحو احسن صورت پذیرد.

پکیج شوفاژ دیواری فرولی

امروزه پکیج های فرولی را جهت تامین آب گرم در کمترین زمان ممکن و همچنین مدیریت مصرف انرژی در وضعیت اکونومی و کامفورت تنظیم می‌کنند. مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان  تعمیر پکیج فرولی در اصفهان را توسط تیمی از متخصصین مجرب تعمیرات پکیج و با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم جانبی در کلیه نقاط اصفهان با ضمانت انجام می دهد. نسل جدید پکیج های فرولی با همراه داشتن سیستمی هوشمند و مستقل، این ویژگی را دارند که عملکرد پکیج را این سیستم در دست گرفته و کنترل می‌کند، این سیستم به گونه ای است که در هر محلی قابل نصب است و با تنظیم دمای مورد نظر بر روی آن میتوانید برنامه روزانه و هفتگی دلخواه خود را بر روی پکیج اعمال کنید، همچنین این سیستم نیازی به سیم کشی مستقل ندارد و توسط امواج رادیویی به پکیج متصل می‌شود. از خدمات تخصصی نمایندگی پکیج فرولی در اصفهان میتوان به جرم گیری و اسید شویی مبدل های پکیج در کمترین زمان ممکن و توسط تیم حرفه ای و متخصص تعمیرات پکیج فرولی در منزل با دستگاه اسید شویی مجهز و انجام کلیه تعمیرات پکیج فرولی در اصفهان اشاره نمود اکثر تعمیرات بجز موارد جزیی که نیاز به سرویس کلی دستگاه یا تعویض مبدل حرارتی آن باشد در محل انجام میشود و در این موارد خاص دستگاه به تعمیرگاه جهت سرویس دهی بهتر انتقال داده میشود.

راه های مراقبت و نگهداری از پکیج فرولی

پکیج های فرولی با کیفیت و کارایی بالایی که دارند، نسبت به سایر پکیج های موجود در بازار مقاوم تر بوده و کمتر نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارند اما با رعایت برخی نکات ایمنی و استفاده صحیح از این پکیج، دستگاه بسیار کمتر دچار مشکل و اختلال شده و عمر مفید آن افزایش مییابد. اول اینکه تاکید میکنیم که پکیج فرولی را از نمایندگی های معتبر آن در اصفهان خریداری کرده و از داشتن ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن اطمینان کافی حاصل نمایید. نصب و راه‌اندازی آغازین پکیج را به یک نصاب مطمئن و با تجربه بسپارید. در صورت ایجاد مشکل و عدم کارکرد مطلوب پکیج، تعمیر و سرویس آن را حتما به دست فرد متخصص و کاربلد بسپارید، در غیر اینصورت نه تنها خرابی مذکور شامل گارانتی نمی‌شود بلکه تعمیر توسط افراد نابلد خسارات بزرگتری را به پکیج و صاحب آن وارد می‌کند. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان دستگاه پکیج را در اتاق خواب ها و یا سرویس بهداشتی نصب نکنید و حتما فضای خالی در اطراف آن ایجاد کنید و در مجاورت وسایل گرمایشی قرار ندهید.

تعمیر پکیج فرولی در اصفهان

انواع پکیج دیواری فرولی

دقت کنید که استفاده از شیر گاز جداگانه برای پکیج الزامی است و حتما باید لوله کشی آب و گاز آن منطبق بر ضوابط و استانداردهای ایمنی باشد و جهت تنظیم دمای پکیج از کلید تنظیم دما که به شکل پیچی بوده و دمای مورد نظر با چرخاندن آن قابل تنظیم است استفاده نمایید و از شیر رادیاتور برای انجام این کار کمک نگیرید. حتما از گاز طبیعی شهری جهت سوخت پکیج استفاده کنید و در نهایت اگر میخواهید پکیج فرولی بهترین و مطلوب ترین عملکرد را داشته باشد، دمای مناسبی را برای آن انتخاب نموده و تنظیم کنید و پیوسته فشار دستگاه را کنترل کنید تا از حد مجاز بیشتر نگردد و با مشاهده ی هرگونه ایراد و اختلال جدی در پکیج خود با متخصصان تیم حرفه ای تعمیر پکیج فرولی در اصفهان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت آن را برطرف نمایند. جهت تعمیر پکیج ایمرگاس در اصفهان شما میتوانید با مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان هماهنگ شوید.

خطاها و ارورهای پکیج فرولی

نسخه ی جدید پکیج فرولی همراه با یک سیستم تشخیص خطای دستگاه ساخته می‌شود که در صورت تشخیص خطا یک کد خطا نمایش میدهد که این کد ترکیبی از چند حروف و عدد میباشد و مشخص می‌کند که اختلال در کدام قسمت از دستگاه شما ایجاد شده است، این امر کمک بزرگی در راستای اطلاع از دلیل بروز ارور و اقدام آگاهانه و صحیح جهت برطرف کردن آن خواهد بود.

ما در این مقاله با بیان مطالبی در قالب اینکه پکیج فرولی چیست و چه کاربردها و مزایایی دارد، همچنین تعمیرات آن در اصفهان و نکات مورد نیاز در رابطه با مراقبت و نگهداری از این پکیج ها ، شما عزیزان را با این محصول بسیار باکیفیت و با کارایی و طول عمر بالا آشنا کردیم. امیدواریم با توجه به آنچه گفته شد در هنگام خرید و یا نیاز به تعمیر پکیج فرولی بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز