خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت آموزش‌وپرورش در محکومیت تحریم ظریف

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۸۷

درپی تحریم وزیر امورخارجه کشورمان، وزارت آموزش‌وپرورش در محکومیت این اقدام خصمانه آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پی تحریم محمد جواد ظریف، وزارت آموزش‌وپرورش در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا، حمایت همه‌جانبه خود از وزیر اندیشمند امور خارجه کشورمان را اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

اقدام نامعمول و غیردیپلماتیک وزارت خزانه‌داری آمریکا در قرار دادن نام وزیر فرهیخته و اندیشمند کشورمان جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف در فهرست تحریم‌های خود، در ادامه رویکردهای یکجانبه گرایانه آمریکا، نشان از بی‌خردی سردمداران آمریکایی است که حتی صدای این تحریم در داخل کشور خودشان نیز شنیده نمی‌شود. این حرکت جانبدارانه و سخیف بیانگر شکست و نگرانی دولت ترامپ از منطق قوی و اثرگذار رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی ایران و جهان است.

وزارت آموزش‌وپرورش ضمن محکوم کردن این اقدام دولت آمریکا، حمایت همه‌جانبه خود را از وزیر اندیشمند امور خارجه ایران اعلام می‌دارد و به دولت ترامپ و متحدانش یادآور می‌شود به لطف و عنایت خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، انسجام، همدلی و وحدت همه ارکان کشور از اهداف و آرمان‌های متعالی نظام و انقلاب اسلامی حراست و پاسداری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز