خبرگزاری کار ایران

شوک در تبریز؛ ستاره تراکتور در آستانه جدایی و حضور در اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۱۷

مدافع جوان تراکتورسازی با پیشنهاد مناسبی از یک باشگاه یونانی مواجه شده و احتمالا پیش از شروع فصل مقدمات جدایی اش را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که از فصل گذشته و از زمان ورودش به بخش خصوصی یکی از تیم‌های پر سرو صدای نقل و انتقالات بوده است، در پنجره تابستانی به همان میزان که بازیکن جذب کرده، بازیکنان کلیدی خودش را هم از دست داده است و جدایی آنتونی استوکس و هری اروین از جمله آن است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرخپوشان تبریزی در حال از دست دادن یکی دیگر از ستاره‌های کلیدی فصل گذشته خودشان هستند و این بازیکن کسی نیست جز ایمان سلیمی، مدافع جوان و مستحکم تراکتور که فصل گذشته از بهترین‌های این تیم بود و نقش کلیدی در ترکیب داشت در آستانه جدایی از تراکتور و پیوستن به لیگ یونان قرار دارد.

اوفی سرته، نام تیمی است که با سلیمی وارد مذاکرات جدی شده و حتی گفته می‌شود طرفین برای امضای قرارداد همکاری 3 ساله به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً طی روزهای آتی شاهد نهایی شدن این انتقال پر سرو صدا خواهیم بود.

اوفی سرته پیش از این در دو مقطع دیگر یعنی نیم فصل و ابتدای فصل گذشته هم خواهان به خدمت گرفتن سلیمی بود که هربار به دلیلی این انتقال نهایی نشد ولی به نظر می‌رسد این بار دیگر این همکاری قطعی می‌شود.

سلیمی با وجود اینکه با تراکتور قرارداد دارد ولی کار او برای جدایی از جمع نفرات این تیم سخت نیست چرا که با توجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی با پرداخت 500 هزار دلار بند جدایی خود را فعال کرده و بدون مشکل قراردادش را با سرخپوشان تبریزی فسخ کند. مبلغی که با توجه به قیمت‌های حال حاضر بازیکنان برای بازیکنی با شرایط سنی و سطح فنی ایمان سلیمی بسیار ناچیز به نظر می‌رسد و این مشکل بزرگی برای تراکتورسازان است.

سلیمی که از ابتدا سودای لژیونر شدن و رفتن به اروپا را در سر داشته از همان زمان که با تراکتور قرارداد بسته به چنین روزی فکر می‌کرده و با آینده نگری خاص خود قراردادی بسته که مانع از پیشرفتش نشود و حالا فرصت خوب حضور در لیگ یونان که سکوی پرتاب ایرانی‌های زیادی در این سال‌ها بوده به اضافه اصرار طولانی مدت باشگاه خواهانش برای جذب او در کنار بدقولی باشگاه تبریزی در پرداخت به موقع پول بازیکنان در چند نوبت باعث شده این مدافع جوان تصمیم به رفتن بگیرد.

سلیمی چندی پیش صفحه رسمی لیگ یونان را هم در فضای مجازی دنبال کرده تا نشان دهد عزمش برای سفر به این کشور و حضور در تیم اوفی سرته جدی است.

در صورت نهایی شدن این انتقال، تراکتورسازان در مرکز خط دفاع دچار مشکل جدی خواهند شد چرا که محمد طیبی هم چندی پیش از این تیم جدا شده بود و در نبود سلیمی، تنها محمدرضا خانزاده و مسیح زاهدی در پست دفاع مرکزی قابلیت بازی برای این تیم را دارند و کمبود بازیکن در این پست یک مشکل جدی برای تراکتورسازان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز