خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

یک کشته بر اثر حریق در ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۲۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق منجر به فوت در یک ساختمان مسکونی در بلوار ابوذر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵:۴۵ صبح امروز یک حادثه حریق در ساختمانی مسکونی واقع در بلوار ابوذر واقع در خیابان مسلم جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی بود که در هر طبقه دو واحد مسکونی وجود داشت و در طبقه سوم  و در بالکن یکی از واحدها، به وسعت ۲متر، آتش‌سوزی رخ داد. 

ملکی افزود: در ابتدا همسایه‌های واحد روبرویی متوجه حریق شده و ساکنان این واحد را مطلع کردند و با آتش‌نشانی تماس گرفتند. در اثر این حریق دود زیادی از طریق بالکن و تراس همان واحد نفوذ کرد. لوازم داخل بالکن اعم از مواد قابل اشتعال و یک اجاق خوراک‌پزی کوچک کاملا دچار آتش‌سوزی شد و آتش‌نشانان آن را خاموش کردند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان در هنگام بررسی و لکه‌گیری در همان فضای کوچک با وضعیت کاملا سوخته مردی حدودا ۵۲ ساله مواجه شدند، که در پشت در تراس قرار داشت که با تایید عوامل اورژانس به دلیل حضور در میان شعله‌های آتش،‌ دچار سوختگی شد و جان خود را از دست داد.

وی افزود: علت دقیق فوت پس از بررسی عوامل پزشکی قانون اعلام خواهد شد. 

ملکی در پایان تصریح کرد: محل سانحه برای بررسی کارشناسی تحویل عوامل انتظامی و کارشناسان آتش‌نشانی شد و آتش نشانان در ساعت ۶:۴۴ دقیقه به ایستگاه بازگشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز