خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی اعلام کرد:

بهبود رفاه بازنشستگان با فعالیت‌هایی با حاشیه سود بالا دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۱۴

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، از نزدیک در جریان تولیدات این مجموعه و نحوه فرآوری و سالم‌سازی محصولات این کارخانه قرار گرفت.

 به گزارش ایلنا، خطوط تولید مکمل پروتئین شیر پودر آب پنیر از جمله بخش‌های مورد بازدی میعاد صالحی بود که اخیرا مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و در صنایع لبنی، جزء محصولات با ارزش افزوده بالا محسوب می‌شوند. علاوه بر این  خط تولید کره ۲۵۰ گرمی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی  نیز  بصورت رسمی افتتاح شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های اجرایی این مجموعه، شاهد سودآوری بیشتر از این شرکت باشیم.

صالحی همچنین گفت: برای توسعه و خلق ارزش افزوده بیشتر هیچ محدودیتی نداریم و چنانچه پروژه‌ها در موضوعات فناورانه و با تکنیک‌های فناورانه باشد و بتواند بازگشت سرمایه خوبی داشته باشد، ما از آن حمایت می کنیم  .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: شرکت پگاه آذربایجان شرقی و سایر شرکت‌هایی که فعالیت‌های خلاقانه دارند می‌توانند به عنوان پایلوت در حوزه‌های فناوری که حاشیه سود بالایی هم دارند ورود کنند  و این موضوع  یقینا می‌تواند به سودآوری بیشتر شرکت و نهایتا به تامین منابع برای بهبود رفاه بازنشستگان عزیز منجر شود.

صالحی برای آینده‌ای بهتر و صنعتی پویا، خواستار ارتباط هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه‌ها شد.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: خطه آذربایجان و تبریز و به ویژه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی یکی از مجموعه‌های صنعتی ارزشمند این خطه دلاور خیز است که می‌تواند در راه اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کند و همچنین می‌تواند با شاخص‌های بالاتر به لحاظ تناژ ورودی و تناژ خروجی و میزان فروش بالاتر به درصد بالاتری از حوزه سود آوری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز