خبرگزاری کار ایران

دیبالا – لوکاکو؛ طرح معاوضه یوونتوس و منچستر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۳۴

باشگاه یوونتوس تمایل خود برای جذب روملو لوکاکو از منچستریونایتد را تأیید کرده و آماده است در ازای انتقال این مهاجم بلژیکی به تورین، هافبک هجومی آرژانتینی خود، پائولو دیبالا را به شیاطین سرخ بدهد.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش شبکه‌های اسکای‌اسپورت و اسپورت ایتالیا، یوونتوس یک بسته پیشنهادی برای جذب مهاجمی که اینتر از ابتدای تابستان درصدد خرید آن بوده، آماده کرده که طبق آن بیانکونری حاضر است دیبالایی که روی آن 100میلیون یورو قیمت گذاشته است را راهی اولدترافورد کند و در ازای آن لوکاکویی که منچستری‌ها قیمتش را 85میلیون یورو اعلام کرده‌اند به‌علاوه مابه‌التفاوت قیمت دو بازیکن را بگیرد. 

در همین حال اسپورت ایتالیا نوشته است مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس هم به این جابه‌جایی چراغ سبز نشان داده است چون قصد دارد از لوکاکو به‌عنوان مهاجم نوک استفاده کند و کریستیانو رونالدو را به پست تخصصی خودش یعنی گوش چپ ببرد. یوونتوس با جذب لوکاکو نه‌تنها گزینه‌ای قابل قبول برای تقویت خط حمله‌اش به چنگ می‌آورد بلکه رقیب اصلی‌اش اینتر را هم از خرید این بازیکن محروم می‌کند. 

پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس هم در این میان به شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا گفته دیبالا چند پیشنهاد داشته که توجه‌اش را جلب کرده، اما بیانکونری منتظر انجام اقدامی قطعی است و می‌‌خواهد در آرامش تصمیم بگیرد. ظاهراً علاوه بر من‌یونایتد، باشگاه‌های تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن هم دیبالا را می‌خواهند و این در حالی است که گفته می‌شود خود او تمایل دارد در یووه بماند و قرار است این هفته با ساری ملاقاتی رودررو داشته باشد تا درباره این موضوع حرف بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز