خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار فارس با سلطانی فر مطرح شد:

بررسی روند پروژه‌های ورزشی و حمایت از تیم های فوتبال و هیات‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۰۲

استاندار فارس در دیدار با وزیر ورزش و جوانان به بررسی روند تکمیل پروژه های ورزشی و همچنین راهکارهای توسعه و تقویت ورزش در استان پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی ضمن ابراز خرسندی از نتایج  و مصوبات این نشست، توجه به توسعه ورزش را گامی موثر در ایجاد نشاط اجتماعی و کاستن از ناهنجاری ها و آسیب ها برشمرد و با بیان اینکه ورزشکاران استان پهناور فارس در قالب 51 هیات استانی و 790 هیات شهرستانی در رقابت های مختلفی همچون المپیک جوانان، باز های آسیایی و سایر مسابقات بین‌المللی آسیایی عناوین مختلف قهرمانی را کسب کرده و ضمن برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز افزایش عزت و اقتدار ملی کشور در عرصه های جهانی بوده اند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده در آستانه المپیک و پارالمپیک تعداد زیادی از ورزشکاران نخبه این استان دارای شانس کسب سهمیه و به تبع آن کسب مدال در این رقابت ها هستند ، بر لزوم حمایت از این ظرفیت های ارزشمند تاکید کرد و افزود: تکمیل و توسعه زیرساخت های ورزشی از مهمترین گام هایی است که باید در این راستا برداشته شود.

وی با بیان اینکه شهر شیراز با جمعیتی حدود 1 میلیون و 850 هزار نفر باید از نظر سرانه فضای ورزشی توسعه یابد، عنوان کرد: در حال حاضر سالن ورزشی 6 هزار نفره شیراز با پیشرفت فیزیکی بسیار مناسبی در دست احداث است و بی تردید با تکمیل این پروژه شاهد تغییرات معناداری در سرانه ورزشی این شهر خواهیم بود که تحقق این امر نیازمند تزریق اعتبارات مورد نیاز است.

دکتر رحیمی ادامه داد در دیدار با وزیر ورزش مقرر شد با تامین این اعتبارات شاهد بهره برداری این سالن در آینده نزدیک باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان توسعه فضاها و امکانات ورزشی در همه مناطق و شهرستان های استان را مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: تعیین تکلیف پیمانکار قدیم و تعیین پیمانکار جدید برای استخر سرپوشیده استهبان در اسرع وقت توسط شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی با هدف اتمام عملیات اجرایی احداث این پروژه طی سه ماه آینده، اتمام پروژه استادیوم خشت تا هفته تربیت بدنی و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای احداث و تکمیل پروژه استادیوم ۵ هزار نفره مرودشت از جمله مصوباتی بود که در جلسه با وزیر ورزش مقرر شد در راستای توسعه ورزش در شهرستان های فارس اجرایی شود.

در این جلسه همچنین  وزیر ورزش وجوانان و استاندار فارس توافق کردند اعتبار لازم جهت  کمک به تیم های فوتبال و هیات های ورزشی استان تامین شود.

تصویب ۲۶ میلیارد تومان اعتبار از  محل اعتبارات ملی به منظور  تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان، تامین ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه پیست دوچرخه سواری و دومیدانی شیراز توسط استان و توافق برای برگزاری مناقصه ساخت این پروژه در ورزشگاه پارس شیراز به عنوان یکی دیگر از مصوباتی بود که در نشست روز گذشته استاندار فارس با وزیر ورزش محقق شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه در دیدار استاندار فارس با وزرا مدیران کل مربوطه حضور دارند، مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز در این نشست به ارائه گزارشی از شرایط فضاهای ورزشی استان و نیازمندی‌های موجود پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز