خبرگزاری کار ایران

توسط مدیریت حوزه خدمات شهری شهرداری رشت انجام شد؛

تهیه شرح خدمات فنی پاکسازی رودخانه های شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۸۳

مدیر خدمات شهری از تهیه شرح خدمات فنی پاکسازی رودخانه های شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر خدمات شهری از تهیه شرح خدمات فنی پاکسازی رودخانه های شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: شرح خدمات مربوطه توسط حوزه مدیریت خدمات شهری تهیه شده که به جهت بررسی های کارشناسی در مورد استعلام بهاء و احجام، به کارشناس رسمی دادگستری ارسال شد.

بشر دانش تصریح کرد: پیمانکار متخصص این امر موظف خواهد بود نسبت به جمع آوری و پاکسازی مستمر و مداوم کلیه زباله های جامد موجود در بستر، دیواره و حاشیه رودخانه های زرجوب و گوهر رود ، هدف موانع فیزیکی و بیولوژیکی موجود در محدوده، مبارزه با جانوران موذی در نقاط تعیین شده محدوده اقدام کند.

وی هدف از اجرای این طرح را احیای رودخانه‌های گوهر‌رود و زرجوب  برای رسیدن به پتانسیل بالقوه موجود در آن به منظور جذب توریست عنوان و اظهار داشت: امید است با اجرای این طرح شاهد پاکسازی رودخانه ها از هرگونه زباله و نخاله و همچنین یک محور عمده براى جذب گردشگر باشد.

وی با اشاره به اینکه بودجه این امر در سال ۹۸ پیش بینی شده است گفت: بعد از نظر کارشناس رسمی دادگستری طی تشریفات قانونی برای تعیین پیمانکار و برگزاری مناقصه اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز