خبرگزاری کار ایران

بازگشت سربازهای ذوب آهن به تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۵۱

سه بازیکن ذوب آهن که برای خدمت سربازی به تراکتور رفته بودند هنوز نتوانستند پایان خدمت خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه ذوب آهن 6 روز دیگر باید در دوبی به مصاف الاتحاد عربستان برود هنوز ماجرای سه بازیکن سرباز این تیم که در تراکتور حضور داشتند تمام نشده و همچنان درگیر مراحل اداری هستند تا بتوانند با دریافت گواهی پایان خدمت خود به تمرینات اضافه شوند.

چند روز قبل این سه بازیکن به اصفهان برگشتند و تمرینات اختصاصی خود را شروع کردند تا به آمادگی بدنی لازم برای حضور در کنار سایر هم‌ تیمی‌های خود برسند ولی شب گذشته این سه نفر اصفهان را به مقصد تبریز ترک کردند.

در این میان احسان پهلوان خدمتش به پایان رسیده و کارهای نهایی خودش را برای ترخیص انجام می‌دهد ولی مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر همچنان درگیر دوران آموزشی خود هستند و طبق رایزنی‌های انجام شده قرار بود با گرفتن امریه به تمرینات سبزپوشان اضافه شده و تیم را در بازی با الاتحاد همراهی کنند ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است.

مسئولان ذوب آهن در تلاشند تا هرچه زودتر کار این سه بازیکن را حل کنند و آنها را به جمع نفرات خود برگردانند. با توجه به فاصله کمی که تا بازی حساس آسیایی ذوب آهن مانده در صورتی که این مشکل به سرعت برطرف نشود عملاً امکان استفاده از پهلوان، مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر برای ذوبی‌ها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز