خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به مشکلات بیمه‌ای اتحادیه صنف خبازان جوانرود با حضور فرماندار

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۱۲

رئیس شعبه تامین اجتماعی جوانرود با حضور در فرمانداری این شهرستان به سوالات بیمه‌ای اتحادیه صنف خبازان پاسخ گفت.

به گزارش ایلنا، «رستگار یوسفی» فرماندار جوانرود، تامین اجتماعی را موثرترین سازمان در سرنوشت آینده کارگران و کارفرمایان دانست و تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی حاکم بر کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه از طرف دشمنان ،نقش تامین اجتماعی در رونق تولید و کمک به استمرار اشتغال در کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نقشی اساسی و کم‌نظیر است. 

وی در ادامه بر بازرسی و نظارت بر فعالیت خبازی ها و تاکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی و آموزش متصدیان خبازی در مراکز فنی و حرفه ای تاکید و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان تامین اجتماعی در همه جوانب قانونی و اداری را یادآور شد.

ولیان رئیس شعبه تامین اجتماعی جوانرود بر آمادگی کامل سازمان تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی به شرکای اجتماعی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال رونق تولید با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  اظهار داشت: کمک به رونق تولید و اشتغال در شهرستان را سرلوحه همه برنامه های اجرایی قرار داده ایم و تعطیلی فعالیت کارگاه ها خط قرمز ما است و همواره تلاش خواهیم کرد اشتغال و تولید در استان بدون وقفه ادامه داشته باشد.

ولیان لزوم همکاری خبازان و کارفرمایان در ارسال لیست کارگران به سازمان تامین اجتماعی را یادآور شد و از آنان خواست با توجه به اینکه بیمه شدن و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتن از روز اول اشتغال حق کارگران شاغل است، به تنظیم لیست حق بیمه کارگران شاغل در موعد مقرر اقدام به ارسال لیست کنند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی جوانرود به راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری اشاره کرد و از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان خواست جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها و ثبت درخواست خدمات مورد نظر خود، بدون مراجعه به شعبه، از مزایای طرح مذکور حداکثر استفاده را کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز