خبرگزاری کار ایران

بازیکن سابق استقلال از فوتبال خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۲۷

محسن کریمی هافبک سابق باشگاه استقلال و شموشک از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا،  محسن یوسفی بازیکن اهل شهر نور، با درخشش در تیم شموشک نوشهر توانست در سال 1385 به استقلال تهران ملحق شود.

او  در سال 1387 به صبا رفت ولی دوری اش از استقلال بیشتر از یک فصل طول نکشید تا بار دیگر راهی این تیم شود و سه فصل آینده را با پیراهن استقلالی ها بازی کند.

پس از جدایی ازجمع آبی پوشان، یوسفی نیم فصل در سایپا بازی کرد و سپس به نفت تهران پیوست. او در ادامه دو فصل برای ملوان بندرانزلی به میدان رفت و دو سال هم در پدیده، که شرایط خوبی هم در آن سال ها داشت. در پدیده اما این بازیکن در لیست خروجی قرار گرفت  ولی فیروز کریمی که پیش تر در استقلال مربی یوسفی بود، او را در لیست خود قرار داد تا این هافبک تجربه بازی در فوتبال تبریز را هم به کارنامه خود اضافه کند.

یوسفی که به تازگی وارد 36 سالگی شده، طی دوران فوتبال حرفه ای در 263 بازی به میدان رفت و 33 بار هم دروازه حریفان را باز کرد. او همچنین یک بار در سال 2007 با پیراهن تیم ملی ایران بازی کرده است.
این بازیکن در آستانه شروع فصل نوزدهم فوتبال ایران تصمیم به پایان دادن به فوتبالش گرفت تا ماشین سازی آخرین تیمی رسمی باشد که این بازیکن در آن پا به زمین فوتبال گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز