خبرگزاری کار ایران

پیام فتحی به مناسبت دومین سالگرد ستاره آسیایی استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۰۶۶

مدیرعامل باشگاه استقلال به مناسبت سالگرد کسب ستاره دوم پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به یاد سالروز دومین قهرمانی آسیایی تیم استقلال در هفت مرداد ماه ۱۳۷۰ پیام ویژه‌ای را صادر کرده است:

سالگرد یکی از مهمترین قهرمانی‌های تاریخ باشگاه استقلال، روزی که تکرار آن آرزوی میلیون‌ها استقلالی است برهمه عاشقان استقلال مبارک باد.

به بهانه کسب دومین قهرمانی آسیایی باشگاه استقلال در هفتم مرداد ۱۳۷۰ باید از دو چهره بزرگ به طور ویژه یاد کنم. 

برادربزرگوارم جناب آقاى سیدمحمدکاظم اولیایی، مدیر فرهیخته، یار صادق و دلسوز باشگاه استقلال در همه سالهای گذشته تا به امروز، عزیزى که نقش مهمی در کسب دومین ستاره آسیایی استقلال داشته و پس از آنکه صندلی مدیریت در این باشگاه را ترک کرده در همه این سالها بدون سهم‌خواهی‌های معمول و به دور از منافع شخصی جز موفقیت باشگاه محبوبش به هیچ چیز فکر نکرده است.

منصورخان پورحیدری که هر چقدر در باب شرافت، کرامت و بزرگی این مرد بگویم کم گفته‌ام. معمار استقلال طلایی دهه‌های شصت و هفتاد با لقب جاودانه «پدر استقلال» روحش شاد و قرین رحمت الهى.

همچنین این لازم می‌دانم مراتب احترام خود را نسبت به اعضای وقت باشگاه (از بازیکنان گرفته تا تمامى مسؤولان اجرایی و خدماتی) که این روز باشکوه را براى استقلال بزرگ خلق کردند، اعلام نموده و یاد دستیار مجارى استقلال زنده یاد «بونژاک» رانیر گرامى می‌دارم.

 به امید کسب سومین ستاره در نزدیکترین زمان ممکن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز