خبرگزاری کار ایران

فتحی: فیفا نامه‌های فدراسیون را نپذیرفت / مشکل پدیده را هم حل کردیم / یک بازیکن در حد پاتوسی جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۱۷

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اعلام کرد یک بازیکن با خصوصیات آیاندا پاتوسی به جمع آبی پوشان ملحق می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در اظهاراتی که با برنامه ورزش و مردم داشت، گفت: به لطف خدا این پرونده ختم به خیر شد. نامه های متعددی را از مرداد و شهریور ماه به فیفا نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند. آنها مدعی شدند که پرداخت پول این بازیکن از محل اعتبارات فدراسیون در فیفا امکانپذیر نیست. من دو سه هفته پیش با آقای تاج صحبت کردم که اگر امکان دارد این کار را خودمان انجام دهیم. ایشان بزرگواری کردند و پذیرفتند و جناب آقای خطیر را به عنوان نماینده فدراسیون معرفی کردند و رایزنی‌های زیادی در این رابطه انجام شد. آقای خطیر ده روز در فیفا و زاگرب در حال رفت و آمد بودند. بنده خودم چندین و چند بار با رئیس کمیته انضباطی فیفا و روسای مختلف کمیته های فیفا صحبت کردم. به طور موازی چند بار با نمایندگان سفارت ایران در زاگرب صحبت کردم و حتی پول نقدی را در سفارت گذاشتیم که اگر فیفا درخواست ما را قبول نکردند خدای ناکرده باشگاه استقلال متضرر نشود. خود آقای تاج مستحضرند که دوستان با آقای اینفانتینو هم جلسه‌ کوتاهی داشتند. 

وی افزود: در نهایت اتفاقی که رخ داد با رایزنی های مختلف صورت گرفت. کاری که ما کردیم گفتند برای باشگاه دیگر لیگ برتر ما هم به ثمر نشست. ظاهرا پرونده مشابهی هم باشگاه پدیده دارد که به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد. پدیده هم دیگر باشگاه ایرانی است. دیروز که نامه باشگاه استقلال ارسال شده نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون رفته است. امیدواریم این کار الگویی باشد برای همه. ما در همه زمینه ها اگر اراده ای داشته باشیم قطعا می‌توانیم. امیدوارم بحث پول فدراسیون فوتبال هم که جدی است، به ایران برسد و خرج زیر ساخت‌ها شود.

مدیرعامل استقلال درباره پاتوسی هم گفت: تنگ ناهای مالی وجود دارد. آقای تاج به تنگناهای فدراسیون اشاره کرد و همین مشکلات را ضرب در صد کنید تا به باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس تسری پیدا کند. شما دیدید که فیفا اصلا قبول نکرد پول را به حساب فدراسیون بریزد. ما پول پاتوسی را برای پروپیچ می‌گذاشتیم. پولی که برای پاتوسی بود، اولویت برای پروپییچ گذاشتیم. اگر ما ده بازیکن می‌گرفتیم و محروم می‌شدیم بی نتیجه بود ضمن آنکه به درخواست سرمربی استقلال اولویت ما جذب فوروارد بود و سپس بحث پاتوسی مطرح بود. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که به لطف خدا بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

حجم ویدیو: ۱۷.۷۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز