خبرگزاری کار ایران

مدیر حقوقی شستا خبر داد:

گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۶۶

مدیر حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از تهیه و تدوین پرونده جامع دعاوی حقوقی سنواتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شستا برای انسجام و پیگیری موثرتر مطالبات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شستا، مهدی اسماعیلی، مدیر حقوقی شستا با بیان اینکه پس از چندماه پیگیری، گزارش جامع و کاملی از پرونده‌های حقوقی با اهمیت در سطح شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شستا با جزئیات تهیه شده است، گفت: در این گزارش علاوه بر اینکه اعداد و ارقام هر پرونده درج شده، به خوبی مشخص است که هر پرونده در چه سالی و در دوره مدیریت کدام مدیر در مجموعه شستا، در بستر متعارف تجاری یا غیر‌متعارف تجاری ایجاد شده است.

وی افزود: در این گزارش مشخص است چه اقداماتی تاکنون صورت گرفته و چه اقدامات فنی و حقوقی دیگری باید صورت بگیرد تا آراء نهایی صادر و مطالبات وصول شود.

مدیر حقوقی شستا با بیان اینکه ساماندهی وضعیت مدیران و همکاران حقوقی شرکت‌ها در دستور کار است، گفت: مجموعه‌ای از وکلای خبره و نخبه در حال به‌کارگیری هستند تا با همکاری سیستم قضایی و فعال کردن بخش پیگیری خارجی پرونده‌ها ضمن پیگیری مجدانه وکلا و مدیران حقوقی و همکاری دستگاه‌های نظارتی شاهد وصول حداکثری مطالبات مجموعه شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه باشیم.

اسماعیلی اضافه کرد: گزارش کامل پرونده‌ها تاکنون در اختیار دستگاه‌ها ذی‌ربط قضایی، بازرسی و امنیتی قرار گرفته و با یک مرور ساده شماره کلاسه و عناوین پرونده‌ها مشخص می‌شود پرونده در چه سالی به وجود آمده و ذی‌نفعان و مداخله‌کنندگان احتمالی در هر پرونده چه کسانی بوده‌اند.

مدیر حقوقی شستا، گفت: با توجه به رویکرد شفافیت که رویکردی غالب و حاکم بر وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی است دفتر حقوقی شستا تمامی تلاش خود را بدون هیچ‌گونه مسامحه برای احقاق حقوق مجموعه صرف می‌نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز