خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری ساری؛

رسانه ها در افزایش فرهنگ شهری نقش بسزایی دارند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۰۳

سرپرست شهرداری ساری گفت: اصحاب رسانه در افزایش فرهنگ شهری نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عبدالحمید فرزانه  در دیدار با اصحاب قلم شاغل در شهرداری ساری با بیان اینکه اصحاب رسانه و اهل قلم با درایت اخبار را به جامعه منتقل می کنند،اظهار داشت: اصحاب رسانه در افزایش فرهنگ شهری نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم اصحاب رسانه حقانیت ها را نوشته و واقعیت ها را به رشته تحریر در می آورند،افزود: خبرنگاران تلاشگران عرصه اطلاع رسانی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند،انعکاس و بازتاب  حقایق و واقعیت ها در جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه اصحاب رسانه است.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه هم اکنون فاصله ما با اصحاب رسانه زیاد و ارتباط کم است بر افزایش تعامل دوسویه تاکید کرد.

وی با یادآوری 17 مرداد روز خبرنگار گفت: فقط نباید در روز خبرنگار منزلت خبرنگاران را پاس داشت بلکه همیشه باید از این قشر پر تلاش به نیکی و بزرگی یاد شود.

فرزانه با بیان اینکه رسالت خبرنگار علاوه بر صحت، دقت و سرعت، انعکاس حقایق جامعه نیز می باشد خواستار ورود اصحاب رسانه به مشکلات شهری شد.

وی تصریح کرد: می طلبد خبرنگاران و اهالی قلم فعالیت های مدیریت شهری را ارزیابی و در صورت کاستی با رویکرد و فناوری نوین راهکار مناسبی را برای حل این موضوع ارائه کنند.

فرزانه با بیان اینکه شهرداری ساری به لحاظ کارکردهای مطلوبی که دارد نیاز به توجه بیشتر مسئولین استانی دارد، ادامه داد: ساری به عنوان مرکز مازندران می بایست از خدمات افزون تری نسبت به دیگر شهرهای استان بهره مند شود.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری از جمله بوستان بانوان گفت: خبرنگاران در این حوزه نیز ورود پیدا کرده و چگونگی روند فعالیت شهرداری را رصد کنند.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه نقدهای سازنده اصحاب رسانه ما را سازنده تر می کند،خاطرنشان کرد: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان مشفقی هستند که با ارائه مطالب و انعکاس حقایق یاریگر مسئولان خواهند بود.

فرزانه با اشاره به معضل پسماند به عنوان موضوع مهم در حوزه شهری گفت: آموزش و ارتقای آگاهی شهروندان و همچنین ترویج فرهنگ تفکیک زباله به طور مشخص از عوامل مهم مدیریت پسماند است که رسانه ها در تبیین این مهم در جامعه نقش اثرگذاری دارند.

وی رسیدگی به مطالبات مردم را از ضروریات مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: مردم از سرمایه های عظیم در جامعه تلقی می شوند در این مقطع به هر میزان باری را از دوش خانواده های کم بضاعت برداریم به همان ترتیب در عملکرد خود موفق بوده ایم.

تاکید بر اصل امانت داری

مسعود مدینه رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این نشست بر اصل امانت داری در حوزه خبر تاکید کرد و گفت:انتظار می رود اصحاب رسانه در حوزه فعالیتشان دستمایه جهت دهی ها نشوند.

وی افزود: در ایران اسلامی خبرنگاری دارای شان و مقام است از اینرو پاسداشت و تکریم جامعه خبری متعهد به آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بر همگان فرض و لازم است.

علی اکبر زلیکانی ،گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بیان کردند که مردم را از پیشرفت کارهایتان مطلع کنید افزود: این امر میسر نمی شود مگر اینکه رسانه ها به خوبی ورود پیدا کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی سهر ساری گفت: خبرنگاران نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز