خبرگزاری کار ایران

دستگیری پنج سارق خودرو در باغ فیض

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۳۹

رئیس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری پنج نفر سارق خودرو و کشف مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه از این افراد در ساختمانی متروک خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ ساعت 12:30 روز گذشته بود که یکی از ساکنان محله باغ فیض در کلانتری حضور پیدا کرد و عنوان داشت در محله زندگی شان ساختمانی وجود دارد که مدتی است پاتوق فروشندگان مواد مخدر و سارقان لوازم خودرو شده است و حتی افرادی در این ساختمان مشغول استعمال مواد مخدر دیده شده اند.  

سریعا با توجه به حساسیت موضوع، ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و تحقیقات تکمیلی در این زمینه انجام شد که با تایید این موضوعات، هماهنگی های لازم با مقام محترم قضائی نیز صورت گرفت و در ادامه ماموران برای دستگیری افراد حاضر در ساختمان وارد عمل شدند. 

جلوی در ساختمان فردی مظنون بود که در بازرسی از این فرد مشخص شد او 30 گرم شیشه مخدر و 10 بسته هروئین به همراه دارد و پس از دستگیری این متهم که از سابقه داران و فروشندگان به نام موادمخدر بود، ماموران به ساختمان نفوذ کردند و در محل چهار نفر از سارقان لوازم خودرو دستگیر شدند. 

از متهمان حاضر در این محل نیز مقادیر قابل توجهی شیشه و هروئین به همراه هفت حلقه لاستیک و رینگ، یک عدد ال.سی.دی 25 اینچ، 10 دستگاه موبایل سرقتی، سه دستگاه ضبط خودرو ، پنج عدد ساعت مچی، دو دستگاه تبلت و چند دستگاه سنگ فرز همه سرقتی کشف و ضبط شدند که سارقان برای دریافت مواد این اموال را به فروشنده مواد مخدر دستگیر شده در محل فروخته بودند. 

هر پنج متهم به کلانتری دلالت داده شدند که مشخص شد همگی این افراد سابقه مواد مخدر و زندان دارند و بارها نیز توسط کلانتری های مجاور دستگیر و روانه زندان شده اند. 

سرهنگ سیف الله نوایی در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: در خصوص سرقت لوازم خودرو و کشف مواد مخدر از این افراد، پرونده ای برای متهمان تشکیل داده شد و شهروندانی که احتمال می رفت از سوی متهمان هدف سرقت قرار گرفته باشند به کلانتری فراخوان شدند و این افراد با شناسایی اموال خود شکایت هایی نیز علیه متهمان دستگیر شده مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز