خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم نامه‌ای؛

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی، ساخت دبیرستانی در شهر سیل‌زده نورآباد لرستان را به عهده گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۹۰

با امضای تفاهم نامه ای، دبیرستان ۱۲ کلاسه ائمه اطهار(ع) در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در سه طبقه به مساحت قریب به ۲ هزار متر توسط آیت الله فاضل لنکرانی در منطقه سیل زده شهر نورآباد لرستان ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در مراسم امضای تفاهم نامه‌ای بامعاون مشارکت‌های مردمی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان برای ساخت دبیرستانی در شهر سیل زده نورآباد استان لرستان، با اشاره به حادثه سیل سال جاری و فداکاری و همدلی آحاد مردم ایران در کمک به حادثه دیدگان اظهار داشت: ملت ایران در قضایای سیل اخیر هویت واقعی خود یعنی  اسلامیت و انسانیت را به خوبی نشان دادند و روحیه همدلی و برادری را در حد اعلی به اثبات رساندند.

عضو جامعه مدرسین افزود: در کنار سایر اقشاری که در این حادثه غم انگیر به کمک حادثه دیدگان شتافتند روحانیت بود و به خوبی می توان گفت که روحانیت در این قضیه در صف مقدم کمک به حادثه دیدگان بود.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه هم و غم روحانیت اصیل آبادی دنیا و آخرت مردم است تاکید کرد: روحانیت در این حادثه به صورت کاملا خودجوش و به قصد انجام وظیفه دینی خود وارد میدان شد و برگ زرینی از خود به جای گذاشت؛ چرا که حوزه و روحانیت همانند همیشه در غم و شادی درکنار مردم است.

در ادامه این جلسه مرتضی خرم آبادی معاون مشارکت های مردمی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان نیز، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته درساخت مدارس شهرهای آسیب دیده لرستان در سیل اخیر گفت: مردم لرستان به ویژه نورآباد و پلدختر همواره ولایی و در صحنه انقلاب حاضر بوده اند و اکنون برای ساخت و تجهیز مدارسی که در سیل اخیر آسیب دیده اند چشم امید به کمک های مردم به ویژه مراجع و علما هستند.

گفتنی است بعد از حادثه سیل سال جاری، هیئتی از طرف آیت الله  فاضل لنکرانی در مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان حضور یافت. این هیئت از برخی مساجد، مدارس و منازل مردم که آسیب شدید دیده‌اند بازدید کرد و علاوه بر ابراز همدردی، کمک‌های نقدی و برخی اقلام مورد نیاز را به سیل‌زدگان اهدا نمود؛‌ همچنین از سوی آیت الله فاضل لنکرانی در شهرهای آسیب دیده در سیل چندین مدرسه در حال ساختن می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز