خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بیان کرد:

تحقق 61 درصد آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های آبیک توسط مرکز فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۶۹

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک گفت: 61 درصد تحقق آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های استان قزوین برعهده مرکز فنی وحرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا محمدی در بازدید شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک از کارگاه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک اظهار کرد: 61 درصد تحقق آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های استان قزوین برعهده مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک است.

وی افزود: امسال آموزش‌های مهارتی برای دو هزار و 500 نفر در مراکز و پادگان‌های و پایگاه‌های نظامی شهرستان آبیک در دستور کار قرار گرفته که تاکنون، 900 نفر از سربازان از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به سربازان در زمینه‌های کارآفرینی، سرویس‌کار خودرو، دیاک، کاربر وُرد، کاربر نرم‌افزار اداری و جوشکاری است.

محمدی اضافه کرد: برای سربازان پس از شرکت در آزمون کتبی و عملی دوره‌های مهارتی در رشته‌های مختلف مذکور، گواهینامه مهارتی صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سوی مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک دوره آموزشی سازنده تولیدات چرمی دست‌دوز برای 15 زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان آبیک و دوره قالی‌بافی برای 15 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان آبیک در حال اجرا است.

این مسئول بیان کرد: در حوزه روستایی هم دوره آموزشی رشته مانتودوز در روستای باقرآبادترک شهرستان آبیک در حال برگزاری است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره شهید باهنر شهرستان آبیک افزود: در این مرکز کارآموزان در رشته‌های  مکانیک خودرو، برق خودرو، قالی‌بافی، صنایع پوشاک، تراشکاری و فناوری اطلاعات کارآموزان از دوره‌های مهارتی برخوردار می‌شوند.

محمدی با اشاره به ابلاغ طرح نهضت مهارت‌افزایی ادامه داد: با بسیج همگانی در زمینه مهارت‌آموزی و استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های مختلف در زمینه مهارت‌آموزی، از موازی‌کاری هم جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز