خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در ایذه

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۲۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران ایست و بازرسی دهدز شهرستان ایذه با رصد و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیف شده 3 هزار و 600 کلاه آتش نشانی، 700 عدد فیلتر هوا، یکصد و 12 شیلنگ آتش نشانی، 840 نوار پارچه ای، یک هزار و 600 آبپاش، یک یخچال فریزر، یک ماشین لباسشویی، یک ماشین ظرفشویی، 240 عدد اتصالات شیلنگ، یک هزار تلق پلاستیکی و 20 رول شب رنگ فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز